Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Jhugger skrev:så prøver vi..
Navn : Jesper
Alder : 18 år
højde : 172
vægt : 65 - 70 kg
trænet i : 3 år
jeg har valgt at skrive kg ind for mandag og tirsdag hver uge
Mandag
biceps håndvægte 20 kg
--ll-- vægtstang 37. 5
vinge lang stang 125
--ll-- håndtag 137.5
--ll-- maskine 12
skulder håndvægt fremad 12 kg
--ll-- --ll-- til siden 12 kg
--ll-- maskine gået i stykker

og velkommen til forummet ! Hvilket program træner du efter ?

Jhugger skrev:nej det er ikke mit program.. det er bare hvad jeg tager i de forskellige ting.. bare så jeg kan følge med i hvor hurtig jeg stiger..
mit program ligger sådan
man - ons
biceps
vinge
skulder
mave
tirs - tors
bryst
nakke
triceps.

Jhugger skrev:jeg har ikke trænet ben i langt tid pga skade
altså jeg træner vinge de 2 dage der.. og træner rygbøjninger hver dag.. hvis det var det du mente ?
og tak for velkomhilsen

Syntes også det ville være en god ide at flytte skulder over på bryst, nakke og triceps dagen ! Da du jo også berøre de muskler når du træner bryst, nakke og triceps ! Bare et forslag

Jhugger skrev:jeg bruger en lang stang og trækker den ned bag hovedet, og så bruger jeg sådan et slags håndtag til at trække ned foran hovedet. og så en maskine..
http://www.exrx.net/WeightExercises/Bac ... erRow.html
Okey, hvis du har brug for inspiration kan du jo bruge manden som er afbilledet nederst på forsiden. Tryk på hans muskler og se hvilken øvelser der skal til for at træne netop den muskel !

Jhugger skrev:Okey, hvis du har brug for inspiration kan du jo bruge manden som er afbilledet nederst på forsiden. Tryk på hans muskler og se hvilken øvelser der skal til for at træne netop den muskel !
Yes har godt set det tak
ja okay har godt set nogen lave den øvelse, er det ik hårdt for ens ben??

Jhugger skrev:lækkert.! den må jeg jo prøve næsten gang så...
du har ikke et godt forslag på hvad jeg skal ta af tilskud?? jeg regner med at købe kretin.. men har os læst meget om whey gainer.. og det lyder ikke som noget man blir fed på maven af, så længe man ´bare laver motion og træner meget mave.! eller har jeg taget helt fejl?

Hvordan ser kosten ud ??

Men kan somsagt anbefale dig kreatin og protein pulver !! Weight Gainer har jeg kun hørt godt om, men søg evt her på forummet omkring det !

HAV skrev:Jhugger skrev:
Du kan også vende hænderne omvendt, så den går meget i biceps.. Det er også en rigtig god mulitøvelse !! Både biceps og ryg bliver berørt så !

Jhugger skrev:nej det er ikke mit program.. det er bare hvad jeg tager i de forskellige ting.. bare så jeg kan følge med i hvor hurtig jeg stiger..
mit program ligger sådan
skulder
mave
tirs - tors
bryst
nakke
triceps.

Hvorfor ikke lave det sådan her:
man - ons
biceps
vinge
nakke
mave
tirs - tors
bryst
skulder
triceps
Ellers overbelaster du skuldrene, muligvis også nakken..
Ellers Velkommen til

Hyv skrev:HAV skrev:Jhugger skrev:
Du kan også vende hænderne omvendt, så den går meget i biceps.. Det er også en rigtig god mulitøvelse !! Både biceps og ryg bliver berørt så !
Nej ? Hvis du vender hænderne om er det da Yates row ?, og så går det mere i vingerne ...

Jhugger skrev:Men kan somsagt anbefale dig kreatin og protein pulver !! Weight Gainer har jeg kun hørt godt om, men søg evt her på forummet omkring det !
jeg har læst om alle delene og synes os det lyder fornemt med nogen protein pulver.. men bliver man ik fed af lortet? eller er det kun hvis man ik træner mave og sådan..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster