Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Aronis skrev:Hej bodybuilders ... jeg har altid ligget i lavt fedt procent.. nu vil jeg prøve at se hvor stor jeg egentlig kan blive.
Hvad er den bedste bulking mad?
og kan jeg godt tage 2-3 kg på, på ca. en uge?

Aronis skrev:Ja ligger i meget lavt fedt % det er kun pga. mine muskler jeg ikke ser for tynd ud
men ville mene at en god kombination af fedt og muskler ville se bedre ud her om vinteren ud.. tak for rådene vil straks gå igang

JannikB skrev:Aronis skrev:Ja ligger i meget lavt fedt % det er kun pga. mine muskler jeg ikke ser for tynd ud
men ville mene at en god kombination af fedt og muskler ville se bedre ud her om vinteren ud.. tak for rådene vil straks gå igang
Du skal ikke ødelægger din fine fedtprocent, fordi det er vinter. Det ville være smart at bulke, men dumt at sigte efter fedtet.

Ruddi skrev:Du kan sagtens gaine en masse fedt på en uge og 2-3kg ville være opnåelig hvis bare du får mange kcal udover hvad du forbrænder men der er nu ikke noget mening med det medmindre du er anorektiker slank.
Jeg så engang en udsendelse hvor mændene i en del af Afrika foretrækker store kvinder og når så en pige skulle giftes skulle hun fedes op og skulle drikke 5 liter ubehandlet komælk om dagen, derfra kunne de på en måned gå fra slank til fed

Aronis skrev:og kan jeg godt tage 2-3 kg på, på ca. en uge?

Aronis skrev:Ruddi skrev:Du kan sagtens gaine en masse fedt på en uge og 2-3kg ville være opnåelig hvis bare du får mange kcal udover hvad du forbrænder men der er nu ikke noget mening med det medmindre du er anorektiker slank.
Jeg så engang en udsendelse hvor mændene i en del af Afrika foretrækker store kvinder og når så en pige skulle giftes skulle hun fedes op og skulle drikke 5 liter ubehandlet komælk om dagen, derfra kunne de på en måned gå fra slank til fed
Haha gad vide hvad de så gjorde hvis kvinden ikke kunne tåle laktose![]()
Men jeg vil bare gerne se hvordan det ville se ud hvis jeg tog nogle kg i fedt på

Ioxer skrev:Aronis skrev:Ruddi skrev:Du kan sagtens gaine en masse fedt på en uge og 2-3kg ville være opnåelig hvis bare du får mange kcal udover hvad du forbrænder men der er nu ikke noget mening med det medmindre du er anorektiker slank.
Haha gad vide hvad de så gjorde hvis kvinden ikke kunne tåle laktose![]()
Men jeg vil bare gerne se hvordan det ville se ud hvis jeg tog nogle kg i fedt på
højst sandsynligt ikke specielt pænt. Du vil samtidig fortryde det, når du så har tænkt dig at cutte det af igen. Jeg kan forstå, at du vil tage nogle kg fedt på hvis du er sygeligt undervægtig, og din lave fedtprocent er decideret usund. Ellers ikke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster