Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Begrebet benyttes i økonomi om et enkelt handlende individ, f.eks. en husholdning eller en virksomhed (som oversættelse for det tilsvarende engelske begreb agent)

Borismov skrev:I er fandme seje! Tak for det!
Jeg har bare læst om f.eks. SATS og Tryghedsgruppen, har jeg ret i at de er fitnessaktører? Forstå bare ikke hvad deres opgave består af? Hvad gør de for f.eks. Fitness World og andre lign. fitnesscentre?
Hmm, tror jeg har fattet det nu... Med aktører forstås der som I også skriver, centre. Dvs. Fitness World er en aktør? Fresh Fitness er en aktør? Fitness DK er en aktør? osv! Troede bare til at starte med at det var en virksomhed som "sponsorerede" nogle ting til de forskellige fitness centre.
Jeg takker mange gange for hjælpen!
Go' træning!

Borismov skrev:Problemformulering:
Der ønskes en beskrivelse af Fitness Markedet i Danmark (aktører, markedsandele, by/land)
Foretag dernæst en komparativ analyse af udvalgt reklame materiale fra henholdsvis Fitness World og Fitness DK med henblik på positionering og branding.
Til sidst ønskes en diskussion af hvilke tiltag Fitness World bør foretage for at opnå fremtidig vækst.
Har styr på det meste, ellers tusind tak! Det var bare lige det i parentes (aktører) jeg lige skulle have til at hænge sammen. Skal bare beskrive markedet for fitness, og så gennem redegørelsen få fortalt hvem der er de største aktører (altså fitness centre), dvs. Fitness World og Fitness DK er de største aktører på nuværende tidspunkt :-)

Borismov skrev:Jeg har bare læst om f.eks. SATS og Tryghedsgruppen, har jeg ret i at de er fitnessaktører? Forstå bare ikke hvad deres opgave består af? !

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster