Jeg sidder og kigger lidt efter proteinpulver og har hørt at bodylab er et virkelig godt mærke. Men så er der jo 2 forskellige whey produkter, bodylab whey 80 og bodylab whey 95
og så ville jeg godt lige vide hvad forskellen er på de to?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andreas007 skrev:ja?

Andreas007 skrev:ja?

Critter skrev:Andreas007 skrev:ja?
Grundet din alder vil jeg gerne hjælpe dig.
80 står for 80% protein, 95 står for 95% protein. Det vil altså sige at der er mere protein pr. 100 gram i "95" varianten.

Kardon93 skrev:Protein indholdet.

Andreas007 skrev:Hey guys
Jeg sidder og kigger lidt efter proteinpulver og har hørt at bodylab er et virkelig godt mærke. Men så er der jo 2 forskellige whey produkter, bodylab whey 80 og bodylab whey 95
og så ville jeg godt lige vide hvad forskellen er på de to?

WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Why oh why.... Tror det der er en af grundene til folk aldrig nogensinde lærer at søge efter information, og fylder boardet om med spørgsmål som man kan besvare med den mest simple søgning.. Alt bliver serveret på et sølvfad. Alt...

Kardon93 skrev:WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Why oh why.... Tror det der er en af grundene til folk aldrig nogensinde lærer at søge efter information, og fylder boardet om med spørgsmål som man kan besvare med den mest simple søgning.. Alt bliver serveret på et sølvfad. Alt...
Drengen er 12 år.

Kardon93 skrev:WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Drengen er 12 år.

mikkel_baech skrev:Kardon93 skrev:WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Drengen er 12 år.
og derfor er det bedre at han koncentrerer sig om skolen og om at lære hvad der er sund mad og god træning og IKKE kommer ind i et kosttilskuds frenzy hvor han tror at måden at blive swole på at ved at tage prot pulver og alt muligt andet.

Kardon93 skrev:mikkel_baech skrev:Kardon93 skrev:WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Drengen er 12 år.
og derfor er det bedre at han koncentrerer sig om skolen og om at lære hvad der er sund mad og god træning og IKKE kommer ind i et kosttilskuds frenzy hvor han tror at måden at blive swole på at ved at tage prot pulver og alt muligt andet.
Det er ikke det diskussionen handler om. Men om hvorvidt man burde servere noget på et sølvfad, og der mener jeg at når drengen kun er 12 kan han godt bruge hjælp.

mikkel_baech skrev:Kardon93 skrev:mikkel_baech skrev:Kardon93 skrev:WeirdMoose skrev:Kardon93 skrev:Protein indholdet.
Drengen er 12 år.
Det er ikke det diskussionen handler om. Men om hvorvidt man burde servere noget på et sølvfad, og der mener jeg at når drengen kun er 12 kan han godt bruge hjælp.
det kan han sagtens men ville hjælp ikke i det her tilfælde være at prøve at fortælle ham at det nok var en ide at lære at træne og spise ordentligt sammen med at man fortæller ham om protein pulver?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster