Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

KasperS12 skrev:Hey Bodybuilders.
Jeg har trænet i 2 år samlet, men har i et år døjet med en skulderskade, hvilket jeg er ved at være tilbage fra nu efter en masse træning uden vægte.
Nu er jeg så klar til at træne med vægte igen, men hvilket program skal man begynde på?
Jeg har tidligere trænet både B2B og Stronglift 5x5.
Jeg overvejer selv at træne B2B igen, for at få noget af alt den muskelmasse jeg mistede tilbage.
Jeg har desuden stadig teknikken til de fleste øvelser, som er blevet forbedret i blandt andet Squat.
Hvad ville i foretrække?
// KasperS12
- Jeg foretrækker desuden at have så mange kropsvægtøvelser som muligt i mit program, hvilket blandt andet medfører Push Ups og Pull Ups.

Vindruen skrev:KasperS12 skrev:Hey Bodybuilders.
Jeg har trænet i 2 år samlet, men har i et år døjet med en skulderskade, hvilket jeg er ved at være tilbage fra nu efter en masse træning uden vægte.
Nu er jeg så klar til at træne med vægte igen, men hvilket program skal man begynde på?
Jeg har tidligere trænet både B2B og Stronglift 5x5.
Jeg overvejer selv at træne B2B igen, for at få noget af alt den muskelmasse jeg mistede tilbage.
Jeg har desuden stadig teknikken til de fleste øvelser, som er blevet forbedret i blandt andet Squat.
Hvad ville i foretrække?
// KasperS12
- Jeg foretrækker desuden at have så mange kropsvægtøvelser som muligt i mit program, hvilket blandt andet medfører Push Ups og Pull Ups.
Hvis jeg stod i dit sted og skulle tage valget mellem diverse programmer, så ville jeg helt klart tage et i stil med B2B. Du får styrken tilbage i nogle af de gode compound løft, og så kan du efterfølgende tilføje kropvægtsøvelser til rutinen, som det passer dig![]()
Jeg er også selv lige kommet tilbage til træningen efter en længere skadespause, og jeg har nydt godt af et 5x5 SL program indtil videre!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster