Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:Hvad gør i for at falde ned, efter et skænderi med venner, kæreste, forældre? Sidder og er ved at koge over, og har lige trænet, så det er ikke en mulighed.

Rambo-Ringsted skrev:prøv evt mnemic fedest metal ever og så er det dansk ;)

Spo skrev:Rambo-Ringsted skrev:prøv evt mnemic fedest metal ever og så er det dansk ;)
Hatesphere er nu heller ikke dårligt

TheToxMan skrev:
Anskaf dig en boksesæk.. det har hjulpet mig mange gange![]()

TheToxMan skrev:Spo skrev:Rambo-Ringsted skrev:prøv evt mnemic fedest metal ever og så er det dansk ;)
Hatesphere er gudernes stemmer... Men de har desværre fået ny forsanger.. Jacob bredahl er gået på spade i et andet band..
...over and out

Spo skrev:TheToxMan skrev:Spo skrev:Rambo-Ringsted skrev:prøv evt mnemic fedest metal ever og så er det dansk ;)
Hatesphere er gudernes stemmer... Men de har desværre fået ny forsanger.. Jacob bredahl er gået på spade i et andet band..
...over and out
Er han?? Den satan!
Har du et boksesæt??Som i boksepude og handsker? Hvad dælen har du sluppet for det

TheToxMan skrev:Spo skrev:TheToxMan skrev:Spo skrev:Rambo-Ringsted skrev:
Ja det har jeg da.. men jeg har slidt kæderne op så den bliver ikk brugt pt.. jeg fik det efter sidste nytårsaften.. det kostede 1300 mener jeg

Lithium skrev:Spo skrev:Hvad gør i for at falde ned, efter et skænderi med venner, kæreste, forældre? Sidder og er ved at koge over, og har lige trænet, så det er ikke en mulighed.
Jeg ligger mig altid til at sove hvis jeg har været oppe at skændes eller været tæt på at fighte nogen...adrenalinen pumper jo rundt, det klares nemt med søvn

Kan ikke anbefales, men virker nu..

Alien skrev:Mest afslappende er at grave et hul til bevismaterialet :)

Sniper skrev:Boksebold som foreslået, ellers kan man som jeg nogengange gør gå en lang tur og så køler jeg oftest af.
En anden mulighed er at slå på døre og skabslåger hvilket vist også er sket et par gange.. Problemet er bare at de ikke altid kan holde til det..Kan ikke anbefales, men virker nu..

Alien skrev:Mest afslappende er at grave et hul til bevismaterialet

Lithium skrev:Spo skrev:Hvad gør i for at falde ned, efter et skænderi med venner, kæreste, forældre? Sidder og er ved at koge over, og har lige trænet, så det er ikke en mulighed.
Jeg ligger mig altid til at sove hvis jeg har været oppe at skændes eller været tæt på at fighte nogen...adrenalinen pumper jo rundt, det klares nemt med søvn

Mikkel leicht skrev:Spo skrev:Hvad gør i for at falde ned, efter et skænderi med venner, kæreste, forældre? Sidder og er ved at koge over, og har lige trænet, så det er ikke en mulighed.
Jeg plejer at sætte metal på og så lægge mig til at sove lidt.. men ellers er jeg som regel så overlegen at jeg bare kan ignorere det..

henning skrev:Træning er godt for alt
Jeg husker at jeg for en del år siden havde en totalt urimelig og usympatisk chef,
og efter et lille opgør tog jeg hjem og trænede.
Jeg har vist aldrig hverken før eller siden været så stærk som netop den aften,
og det fortalte jeg med glæde til mine kolleger dagen efter.
Ellers synes jeg det er godt at skrive hele forløbet ned.
Ud fra det skrevne, så lave en saglig og præsentabel analyse af det skete.
Hvordan kunne det opstå, hvad kunne modparten og jeg have gjort for at det ikke udviklede sig ?
Hvad vil jeg fremover ikke acceptere og hvordan får jeg sagt fra i tide næste gang inden det udvikler sig...
Når det er skrevet sagligt ned, så har man det, og det man ikke nåede at få sagt,
det har man til næste gang.
Det gode er, at når man er så forberedt, så bliver der ikke nogen "næste gang"
Så tager man konsekvensen, beslutter hvad man vil, og gør det inden det udvikler sig.
Som min yogalærer sagde, så er der altid 3 muligheder for at løse et problem.Henning
- Acceptere det.
- Forsøge at forandre det.
- Forsvinde fra det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster