Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

havkrogen skrev:Hej forum.
Jeg vil gerne have en (four- six- eight-pack) og være markeret, men er i tvivl om hvordan man skaffer resultater lettest.
Jeg er 15 år 190 høj, og vejer 79 kg.
Jeg går til fodbold tre gange om ugen, og forbrænder en del kalorier på det. Udover fodbolden træner jeg i fitness dk tre gange om ugen, men i programmet jeg kører der, er der kun en maveøvelse (2x15 mavebøjninger).
Jeg følger også en kostplan, hvor jeg holder mig de 500 kalorier under mit ligevægtsindtag.
Spørgsmålet er om der er andre vigtige ting jeg skal gøre, for at nå mit mål. Skal der flere maveøvelser til? eller skal det nok komme hvis jeg fortsætter på denne måde som jeg er i gang med?
Tak for hjælpen (:

Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?

havkrogen skrev:Der står en masse interesant, men intet der bringer mig frem til en konklusion. Så hvis du eller andre gad at komme med nogle fifs, der kunne hjælpe mig til at nå mit mål og give mig mere viden omkring emnet ville det være skønt.
Tak (:

havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Bl.a. "Vejen til en muskuløs og veltrænet krop" og "Cut til sommer"

jonathanson skrev:
For at opbygge masse skal du ligge i kcal overskud. Dine abs bliver ikke støre(mere mærkeret) uden du tage lidt på førstUdover hvis dit mål bare er at få "anoreksi abs", men så er der jo ingen grund til at træne dine abdominals overhoved

havkrogen skrev:jonathanson skrev:
For at opbygge masse skal du ligge i kcal overskud. Dine abs bliver ikke støre(mere mærkeret) uden du tage lidt på førstUdover hvis dit mål bare er at få "anoreksi abs", men så er der jo ingen grund til at træne dine abdominals overhoved
Okay (: Så hvis jeg skal forstå dig ret, skal jeg i en længere periode ligge i kalorieoverskud, mens jeg styrketræner og når jeg så synes at der er nok fedt at tage af, cutter jeg og så begynder makeringerne at komme? (:

havkrogen skrev:Hej forum.
Jeg vil gerne have en (four- six- eight-pack) og være markeret, men er i tvivl om hvordan man skaffer resultater lettest.
Jeg er 15 år 190 høj, og vejer 79 kg.
Jeg går til fodbold tre gange om ugen, og forbrænder en del kalorier på det. Udover fodbolden træner jeg i fitness dk tre gange om ugen, men i programmet jeg kører der, er der kun en maveøvelse (2x15 mavebøjninger).
Jeg følger også en kostplan, hvor jeg holder mig de 500 kalorier under mit ligevægtsindtag.
Spørgsmålet er om der er andre vigtige ting jeg skal gøre, for at nå mit mål. Skal der flere maveøvelser til? eller skal det nok komme hvis jeg fortsætter på denne måde som jeg er i gang med? Eller er det helt forkert det jeg er i gang med?
Tak for hjælpen (:
havkrogen skrev:jonathanson skrev:
Okay (: Så hvis jeg skal forstå dig ret, skal jeg i en længere periode ligge i kalorieoverskud, mens jeg styrketræner og når jeg så synes at der er nok fedt at tage af, cutter jeg og så begynder makeringerne at komme? (:

havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?

jonathanson skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Læs også denne artikel. Den vil du sikkert finde yderst hjælpsom![]()
artikler/bodybuilding/bulking.html

Padi skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Læs dem igen samt 10 andre.

havkrogen skrev:Padi skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Okay jeg går sku ind og læser 12 tilfældige artikler det vil helt sikkert hjælpe!
Prøv at kom med nogle eksempler noget jeg kan forholde mig til. Tak (:

Padi skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Okay jeg går sku ind og læser 12 tilfældige artikler det vil helt sikkert hjælpe!
Prøv at kom med nogle eksempler noget jeg kan forholde mig til. Tak (:
Der står intet i de artikler, som du ved i forvejen. Derfor er det ligegyldigt hvilke artikler du vælger, for du vil lære noget i hver eneste.
De er ikke skrevet for sjovt.

Padi skrev:Tænk på den tid, du har brugt på at være næsvis. Den kunne du have brugt på at læse artikler i stedet.
Du mangler al basal viden.
Nu er jeg flink:
Læs 4 artikler om kost.
Læs 4 artikler om bodybuilding
Læs 2 artikler om kosttilskud
Så har du læst 10 artikler, og dit spørgsmål er besvaret til et 12-tal.
Betragt det som det "der skal til".

havkrogen skrev:jonathanson skrev:havkrogen skrev:Padi skrev:Hvilke af artiklerne har du rent faktisk læst?
Læs også denne artikel. Den vil du sikkert finde yderst hjælpsom![]()
artikler/bodybuilding/bulking.html
Tusind tak (: Det gav en del viden og forståelse.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster