Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1087
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1084

Følg bodybuilding.dk på

Hvad skal jeg stille op?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa.
Jeg er en pige på 21 år.
Jeg vil så gerne igang med at træne. Jeg vil ikke være (bodybuilder) stor, men markeret og tonet.
Samtidig synes jeg heller ikke det hele skal gå op i det ydre. Vil gerne være lige så sund indeni.
Jeg er 175 cm høj og jeg vejen ca 61 kg.
Det meste af fedtet sidder på overkroppen, især bryst og mave.
Jeg vil gerne tabe mig med samtidig beholde mine ("former") - hvis det er muligt. - vil ikke være helt fald hvis i forstår :)
Hvordan skal jeg træne for at jeg opnår dette? Har før trænet hvor jeg tabte mig og fik opbygget muskler, men da jeg stod stille længe kom jeg helt ud af rutine, så mangler virkelig et træningsprogram jeg kan følge.

I forhold til kost lever jeg sundt. Laver selv mad med masser af grønsager. Er dog dårlig til at få proteiner og måske for god til at spise kulhydrater. Er bare virkelig dårlig til at følge en madplan da det tit er mange ting jeg ikke er så glade for at spise.
Kan nogen hjælpe :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Man bliver ikke stor af at træne som pige medmindre man tager steroider/hormoner.
Hvis du vil tage mere muskelmasse på, så bulk i en periode og cut derefter ned til den ønskede fedtprocent.

Du kan læse om det at bulke og cutte (kost), samt om træningsprogrammer på dette link: newbies-helpfile-edit-2-t39845.html
God fornøjelse :)
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

Logbog: Vis logbog

Fyrkat har ret. Jeg vil bare tilføje, at du ligger meget fint i den nedre del af området for normalvægt. Hvorfor vil du tabe dig? Hvis målet er en krop med markerede muskler og kvindelige former, er din ide om at tabe dig kontraproduktiv. Du skal jo bygge muskelmasse - dvs øge din vægt. Om et år eller deromkring kan det være tid til at du taber dig lidt, fordi muskelvækst altid følges af vækst i fedtvæv. Der er desværre ingen genvej til muller. Først bliver man tykkere og så taber man sig altimens man prøver at beholde sin hårdt tjente muskelmasse. Slutresultatet skulle gerne være, at man er tungere end inden man begyndte at træne, men fedtprocenten lavere. Så glem alt om den vægtreduktion. Du er normalvægtig til den tynde side og du vil have muskler. Alt er godt
Brugeravatar

Reputation point: 200

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog

Træning: http://stronglifts.com/5x5/

Kost: http://www.soheefit.com/25-things-nutrition/

Du kan ikke "tone" din krop.

Hvis du har svært ved at få proteiner nok, så drik en proteinshake om dagen.

Spis fornuftigt, og bliv stærkere over tid, så får du større muskler uden at "miste dine former."
If you hit an oak tree one thousand times in one thousand different places, what’s going to happen? Absolutely nothing. But if you hit an oak tree one thousand times in the exact same spot, what’s going to happen is you are going to knock it down.
Brugeravatar

Reputation point: 275

Kostplan: Vis kostplan

StineMai skrev:Hejsa.
Jeg er en pige på 21 år.
Jeg vil så gerne igang med at træne. Jeg vil ikke være (bodybuilder) stor, men markeret og tonet.
Samtidig synes jeg heller ikke det hele skal gå op i det ydre. Vil gerne være lige så sund indeni.
Jeg er 175 cm høj og jeg vejen ca 61 kg.
Det meste af fedtet sidder på overkroppen, især bryst og mave.
Jeg vil gerne tabe mig med samtidig beholde mine ("former") - hvis det er muligt. - vil ikke være helt fald hvis i forstår :)
Hvordan skal jeg træne for at jeg opnår dette? Har før trænet hvor jeg tabte mig og fik opbygget muskler, men da jeg stod stille længe kom jeg helt ud af rutine, så mangler virkelig et træningsprogram jeg kan følge.

I forhold til kost lever jeg sundt. Laver selv mad med masser af grønsager. Er dog dårlig til at få proteiner og måske for god til at spise kulhydrater. Er bare virkelig dårlig til at følge en madplan da det tit er mange ting jeg ikke er så glade for at spise.
Kan nogen hjælpe :)

Følg det her program og spis sundt:
http://news.bodylab.dk/artikler/3590-velformet-bagdel

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 220.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Fitness & bodybuilding