Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1461
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1458

Følg bodybuilding.dk på

Hvad tænker i om produktet spirulina?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg har lige læst om spirulina som er en grøn alge kosttilskud.

http://iform.dk/traening/kost-og-traening/faa-energi-til-din-traening-med-masser-af-alger-i-din-mad

Der er et ton af andre gode ting som skulle være bevist med forsøg.

http://www.helsenyt.com/frame.cfm?id=3533&sprog=1&grp=8&menu=3

http://www.helsenyt.com/frame.cfm?id=2800&sprog=1&grp=8&menu=3

Det lyder til at være et godt produkt da det booster immunforsvaret, er rigt på aminosyre og skulle give mere energi til træningen.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis det virkede ville det være et kendt og udbredt produkt, og det er uanset prisen. Er det et kendt og udbredt produkt? Nej. Virker det efter hensigten? Nej.

Hvis den hellige gral indenfor træning en dag findes, så skal du nok finde ud af det. Indtil da bør du træne, spise og sove ordentligt - det virker rent faktisk ganske udmærket.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Milky skrev:Hvis det virkede ville det være et kendt og udbredt produkt, og det er uanset prisen. Er det et kendt og udbredt produkt? Nej. Virker det efter hensigten? Nej.

Hvis den hellige gral indenfor træning en dag findes, så skal du nok finde ud af det. Indtil da bør du træne, spise og sove ordentligt - det virker rent faktisk ganske udmærket.

Og hvis alle gjorde dette ville vi aldrig finde produkter der rent faktisk virker efter hensigten :)
Brugeravatar

Reputation point: 35

Billede

Verden er heldigvis velsignet med en masse godtroende mennesker, der bruger mange penge og meget tid på alskens ligegyldige og ubrugelige ting.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Milky skrev:
Verden er heldigvis velsignet med en masse godtroende mennesker, der bruger mange penge og meget tid på alskens ligegyldige og ubrugelige ting.

Betyder det så at du mener at fiskeolie kapsler er ubetydelige at indtage hvis man ikke spiser fed fisk?

Jeg prøver at fokusere på facts frem for andet og disse links jeg har lagt ind er ikke helt dumme når man tænker på at det er på alternative promisser de er lavet men med en del forskning med.
Mr BB Statue siger, træn hårdt spis fornuftigt og sov godt.
Brugeravatar

Geografisk sted: DK

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 160.00

Milky skrev:

mh sjovt..

Mener bare at der faktisk er en lille mulighed for at nogle produkter godt kan betale sig at købe som tilskud til sin træning.. at det så ikke er noget vidunder produkt er en anden sag. .
Brugeravatar

Reputation point: 35

Mr Statue skrev:
Milky skrev:

Betyder det så at du mener at fiskeolie kapsler er ubetydelige at indtage hvis man ikke spiser fed fisk?

Jeg prøver at fokusere på facts frem for andet og disse links jeg har lagt ind er ikke helt dumme når man tænker på at det er på alternative promisser de er lavet men med en del forskning med.

Fed fisk vil altid owne fiskeoliekapsler.
Fiskeolie kapsler er, for mig set, en lappeløsning istedet for at få spist noget fisk. Makrel på dåse gælder også i regnskabet der hedder 2x om ugen, så det er ikke voldsomt svært.
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Edit: Kan se, at produktet har nogle veldokumenterede, specifikke, positive egenskaber, men det gør ikke udtrykket at "booste immunforsvaret" bedre. [-X

Mr Statue skrev:Det lyder til at være et godt produkt da det booster immunforsvaret, er rigt på aminosyre og skulle give mere energi til træningen.

At kunne "booste immunforsvaret" er et lige så yndet salgstrick i helsekostsbranchen som at sige, at et produkt kan "fjerne kroppens giftstoffer" eller at det er "100% naturligt"!

Og det er præcist lige så meningsløst.

Jeg kender ikke det konkrete produkt og kan derfor ikke udtale mig om det - men der er mig bekendt aldrig blevet udgivet pålidelig forskning, som har påvist nogen ændring i immunsystemets virkningsgrad for normale mennesker med en afbalanceret kost pga. den slags tilskud.

Men lad os alligevel bare sige, at der findes produkter som kan højne din kollektive immunfunktion; selv da vil du ingen interesse have i det efter min bedste overbevisning. Hvorfor? Fordi et overaktivt immunforsvar er et defekt immunforsvar: Allergier er det mest almindelige eksempel, men listen er meget, meget lang: http://en.wikipedia.org/wiki/Autoimmune_disease

Anden læsning:
http://www.faqs.org/periodicals/201001/2068216021.html
http://skeptoid.com/episodes/4227
Brugeravatar

Reputation point: 5

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster