Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

petersen skrev:Hey... er interesseret i nogle bøger og film om bodybuilding, ved bare ikke hvilke der er gode og hvor de er bedst at købe?

Introducing Chad Waterbury's long-awaited book, written especially for Testosterone Nation readers!
Here's what you get in Muscle Revolution:
• The Total Strength Program — Waterbury's most advanced and ingenious 12-week program for building more strength and muscle mass than you ever thought possible.
• How to train for every goal — More muscle, more strength, better sports performance, less body fat.
• How to use food and supplements to gain, lose, or maintain weight, while improving body composition.
• Waterbury's most popular programs — From Anti-Bodybuilding Hypertrophy to Quattro Dynamo, and a guide to using each of them in a year-long program.

TheCzech skrev:Nogen revolution er det nok ikke, men CW er en rigtigt dygtig herre, og interviewet om bogen er meget spændende.
Jeg kan generelt rigtigt godt lide, de programmer han strikker sammen, der i øvrigt opfylder mange af HST principperne.
. Men derfor kan bogen godt komme med rigtig mange fornuftige input. Jeg synes også Chad Waterbury skriver rigtig mange gode artikler, så bogen er næsten et MUST for mig

Ingen forventer en revolution . Men derfor kan bogen godt komme med rigtig mange fornuftige input. Jeg synes også Chad Waterbury skriver rigtig mange gode artikler, så bogen er næsten et MUST for mig
Du kan da efterhånden også relatere alt til HST TheCzech

TheCzech skrev:Ingen forventer en revolution . Men derfor kan bogen godt komme med rigtig mange fornuftige input. Jeg synes også Chad Waterbury skriver rigtig mange gode artikler, så bogen er næsten et MUST for mig
Du kan da efterhånden også relatere alt til HST TheCzech
Haha nej det var også bare titlen jeg hentyde til.
Nej langt fra alt. Kun træning der overholder mange af grundprincipperne for muskelhypertrofi med samme fokus som HST. CW er jo netop kendt for at prædike høj frekvens og progression, nøjagtigt som HST er det. CW har så bare valgt at gå endnu længere end HST drengene og prædike endnu mere frekvente programmer og endu mere progression.
Programmer som GVT og EOD kunne jeg aldrig finde på at relatere til HST.

Så vil jeg klart forslå nogle af Jay Cutlers film, de er rigtig gode..

Hej TJThomas Jagd skrev:Så vil jeg klart forslå nogle af Jay Cutlers film, de er rigtig gode..
Det vil jeg kun foreslå hvis man KUN er interesseret i underholdning. Hvis man vil lære noget, så bør man søge et helt andet sted. En top bodybuilder som Jay Cutler er på så meget crap, at det ændre gamet totalt. Der gælder HELT andre regler for ham, end der gør for clean hobby bodybuildere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster