Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?

Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
hehe var det så tydeligt jeg var fuld?Første gang jeg er i byen i Århus, og damm de har høje grænser for alder og dresscode!
![]()
Nice nok lige at støde ind i dig.. og fedt du kunne genkende mig også

Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
hehe var det så tydeligt jeg var fuld?Første gang jeg er i byen i Århus, og damm de har høje grænser for alder og dresscode!
![]()

AndersHolm skrev:Nej, de har fornuftige grænser for alder og dresscode..

AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()
Nej, de har fornuftige grænser for alder og dresscode..

AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()

Bnaz skrev:AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()
Om det er fornuftigt, at man skal være direkte fin i tøjet for at komme ind kommer jo an på stedet og omdømmet af stedet. Men hvis det begynder at blive sådan, at alle skal rende rundt i smoking, så synes jeg nu, at det er lidt overdrevet.

Karl Æg skrev:AndersHolm skrev:Nej, de har fornuftige grænser for alder og dresscode..
Om 18 dage er jeg fuldstændig enig. Men lige pt. synes jeg godt nok det er for tumpet. Som jeg måtte forklare min veninde den ene dag, da hun plæderede for fornuften i at man skal være 23 alle steder; jeg kan komme ind på Nasa men ikke fx Herr Bartels eller Fidel's. Det er jo direkte tåbeligt.

Mikkel leicht skrev:AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()
Fornuftige? argh... Snobbet måske..Brug da lige de få penge på et par dørmænd og luk de fleste ind..
OG hvad med den dresscode.. Jeg var bare heldig at have taget meget casual bukser på den aften, men ellers er det jo store bukser med skrift ned af siden etc (ala Streetman tøj).. NEJ NEJ man skal have habit ligesom dem på 50år

AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()
Fornuftige? argh... Snobbet måske..Brug da lige de få penge på et par dørmænd og luk de fleste ind..
OG hvad med den dresscode.. Jeg var bare heldig at have taget meget casual bukser på den aften, men ellers er det jo store bukser med skrift ned af siden etc (ala Streetman tøj).. NEJ NEJ man skal have habit ligesom dem på 50år
Hvor har du forsøgt at komme ind?

AndersHolm skrev:Bare fordi et in sted i Kbh gør noget, er jo ikke ensbetydende med at det er tåbeligt ikke at gøre det.

Karl Æg skrev:AndersHolm skrev:Bare fordi et in sted i Kbh gør noget, er jo ikke ensbetydende med at det er tåbeligt ikke at gøre det.
Det var heller ikke min pointe. Men at jeg som 22-årig ikke kan komme ind på div. cocktailbarer og klubber i Århus, når jeg generelt har pisse god stil, aldrig kommer op at slås, smider en god sjat slanter i baren og ofte skaber god stemning, er derimod komplet tumpet. Ja, jeg forhelliger måske mig selv en smule, men overdrivelse fremmer forståelsen.

Mikkel leicht skrev:AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:AndersHolm skrev:Mikkel leicht skrev:Ertyui skrev:Lol, det var mig ! Haha, jeg kan godt huske at jeg rendte ind i dig i en kæmpe koger. Hvaså dit store skur ?
![]()
Hvor har du forsøgt at komme ind?
Bare det hvor jeg mødte ertuyi så det er ikke meget.. men dem jeg var nede og besøge sagde de var ret strikse de fleste steder i århus..

Karl Æg skrev:Selvfølgelig, og jeg er helt enig i at det ikke er uproblematisk. Men man kunne jo alternativt forsøge sig med at sætte den ved 21, som man har gjort så mange andre steder. Her lader der til at være et fornuftigt kompromis, hvor man kan inddele folk i to grupper der mentalitetsmæssigt passer bedre sammen end 18-årige og 22-årige. Jeg har fx langt mere til fælles med folk i alderen 23-26 end jeg har med de 18-21-årige.

Dummiz skrev:Jeg bor i Århus selv og jeg har kun oplevet det en enkelt gang med mig selv. det var inde på broen hvor jeg ikke måtte komme ind fordi jeg havde tennissko på :S så måtte jeg jo gå et andet sted hen hehe. men jeg tror grunden til det at du ikke kom ind var dine trænings bukser da mange unge "Smarte" i Århus elsker at gå i GASP bukser og Bullrot trøjer. så kan godt forstå det er lidt svært at skelne engang imellem ikke sagt at du har en dårlig tøj stil eller noget men de er jo nød til at være forsigtige nu til dags med alt det vold. og jeg syntes nu ikke dresscoden i Århus er vild bare man går i nogenlunde pæn tøj så kommer man ind

AndersHolm skrev:De steder hvor aldersgrænsen er sat ned til 21, ser du jo ikke mange 27-30 årige, da disse har ligeså svært ved mentalt at identificere sig med 21-22 årige, som du har med 18-21 årige.
Naturligvis vil der altid være undtagelser, men som tidligere skrevet, kan man ikke afgøre det case by case.

Karl Æg skrev:AndersHolm skrev:De steder hvor aldersgrænsen er sat ned til 21, ser du jo ikke mange 27-30 årige, da disse har ligeså svært ved mentalt at identificere sig med 21-22 årige, som du har med 18-21 årige.
Naturligvis vil der altid være undtagelser, men som tidligere skrevet, kan man ikke afgøre det case by case.
De 27-30 årige skal selvfølgelig også bare blive derhjemme og passe deres børn og deres ratepension

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster