Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1304
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1302

Følg bodybuilding.dk på

hvilken form for træning og hvornår?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

inden jeg starter tråden så tror jeg faktisk jeg vil sige at jeg starter en logbog nu hvor jeg spenderer så meget på det her forum alligevel. :)

jeg kommer en spændende til i møde ift. nuværende. fordi:

pt træner jeg 2split. og om 4 måneder skal jeg på højskole. anyways. gymnastik sæsonen begynder snart og jeg kommer til at dyrke det tirsdag fra 20:00 - 22:30. og torsdag fra 20:30 - 22:30, plus jeg har mit eget børnehold fra 19:00 - 20:00 om torsdagen.

udover gymnastikken får jeg pt. mange jobs hos mit nye vikariatbureau. nogle af dagene er det 12-13 timers vikarjob fra 7:00/8:00 - 20:00. og kan så nå hen i fitness world til kl 20:30 hvor de så lukker kl 21:30 på en hverdag. udover at det er 12 timers vagter så er det også meget meget hårdt for mine trædepudder at det gør ondt at gå og har meget svært ved at træne ben derpå. har kun arbejdet derude en 3x12 timer i streg i denne uge, og 2 gange har jeg haft træning hvor jeg har kørt kort program med lidt lavere vægt og uden bentræning. det her bliver meget svært for mig.

så mit spørgsmål lyder på hvordan i synes jeg skal udføre min træning så det bliver bedst muligt. (vil nemlig også gerne været restitueret til gymnastik træningerne så de ikke bliver dårlige. har prøvet det, og så er træningerne bare ikke sjove).

vil høre om der er nogen som har et råd mht. de forudsætninger jeg har.. især mht. program, overvejede lidt om jeg skulle køre 3split for at holde træningerne så korte som muligt. men har også overvejet fullbody fordi så det kun 3 gange om ugen. men hvis jeg kun har 1 time inkl opvarmning så er det lidt stramt.. især hvis der er ben med som tager lidt længere tid for mig med både squat og dødløft på programmet. eller skal jeg blive ved med 2split og så bare køre det de dage jeg kan?

hvad ville i gøre? [-o<
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvorfor ikke træne fullbody i stedet? Så kan du altid lige smide en træning ind når du har tid og overskud :)
Brugeravatar

Reputation point: 903

Geografisk sted: Atlas

peter n skrev:Hvorfor ikke træne fullbody i stedet? Så kan du altid lige smide en træning ind når du har tid og overskud :)

jep. men så er det et problem hvis man har meget arbejde og så ikke kan nå at træne det fordi det tager for lang tid at komme igennem.

har overvejet meget et 3split for kun at træne de 45min hver træning. så kan jeg nemlig også nå det efter at have arbejdet de 12 timer. men så skal jeg self også træne om morgenen på de dage hvor jeg skal til gymnastik træningen om aftenen. min bror siger at det er fint nok når man har vænnet sig til programmet, så vil det ikke gå ud over træningen siger han. og så var det jeg tænkte at med 3 split er der jo kun 2-3 muskelgrupper som vil blive rørt den dag jeg træner og så hvor meget det så ville gå ud over gymnastikken.. damn this tricky situation lolz :P
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster