jeg kommer en spændende til i møde ift. nuværende. fordi:
pt træner jeg 2split. og om 4 måneder skal jeg på højskole. anyways. gymnastik sæsonen begynder snart og jeg kommer til at dyrke det tirsdag fra 20:00 - 22:30. og torsdag fra 20:30 - 22:30, plus jeg har mit eget børnehold fra 19:00 - 20:00 om torsdagen.
udover gymnastikken får jeg pt. mange jobs hos mit nye vikariatbureau. nogle af dagene er det 12-13 timers vikarjob fra 7:00/8:00 - 20:00. og kan så nå hen i fitness world til kl 20:30 hvor de så lukker kl 21:30 på en hverdag. udover at det er 12 timers vagter så er det også meget meget hårdt for mine trædepudder at det gør ondt at gå og har meget svært ved at træne ben derpå. har kun arbejdet derude en 3x12 timer i streg i denne uge, og 2 gange har jeg haft træning hvor jeg har kørt kort program med lidt lavere vægt og uden bentræning. det her bliver meget svært for mig.
så mit spørgsmål lyder på hvordan i synes jeg skal udføre min træning så det bliver bedst muligt. (vil nemlig også gerne været restitueret til gymnastik træningerne så de ikke bliver dårlige. har prøvet det, og så er træningerne bare ikke sjove).
vil høre om der er nogen som har et råd mht. de forudsætninger jeg har.. især mht. program, overvejede lidt om jeg skulle køre 3split for at holde træningerne så korte som muligt. men har også overvejet fullbody fordi så det kun 3 gange om ugen. men hvis jeg kun har 1 time inkl opvarmning så er det lidt stramt.. især hvis der er ben med som tager lidt længere tid for mig med både squat og dødløft på programmet. eller skal jeg blive ved med 2split og så bare køre det de dage jeg kan?
hvad ville i gøre?