Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Johannes skrev:Hey bb.dk
Jeg har to forskellige raps-olier stående, hvilken er den bedste?
Økologisk koldpresset
Pr. 100g
Mættede fedtsyrer: 7,3g
Enkeltumættede fedtsyrer: 67g
Flerumættede fedtsyrer: 25g
Standard
Pr. 100g
Mættede fedtsyrer: 8g
Enkeltumættede fedtsyrer: 59g
Flerumættede fedtsyrer: 29g
Der står intet om standard rapsolien er koldpresset eller ej, men når man ser fedtfordelingen lyder det jo til at den er, eller påvirker det også noget andet i olien? Set i lyset af at den økologiske koster 3-4x mere end standard olien så er der vel ingen grund til at vælge den økologiske?

hanzilicious skrev:Jeg køber den billigste fra budget mener jeg det er, den fungerer fint - både til stegning og til dressing over salaten/pastaen/tunen..

Johannes skrev:Hey bb.dk
Jeg har to forskellige raps-olier stående, hvilken er den bedste?
Økologisk koldpresset
Pr. 100g
Mættede fedtsyrer: 7,3g
Enkeltumættede fedtsyrer: 67g
Flerumættede fedtsyrer: 25g
Standard
Pr. 100g
Mættede fedtsyrer: 8g
Enkeltumættede fedtsyrer: 59g
Flerumættede fedtsyrer: 29g
Der står intet om standard rapsolien er koldpresset eller ej, men når man ser fedtfordelingen lyder det jo til at den er, eller påvirker det også noget andet i olien? Set i lyset af at den økologiske koster 3-4x mere end standard olien så er der vel ingen grund til at vælge den økologiske?

Lenned skrev:har ladet mig bilde ind at koldpresset er bedst, da den bevarer mange af oliens egenskaber..
men det er sagt af centerlederen i vores center, som sjovt nok sælger koldpresset olie...

Lenned skrev:har ladet mig bilde ind at koldpresset er bedst, da den bevarer mange af oliens egenskaber..
men det er sagt af centerlederen i vores center, som sjovt nok sælger koldpresset olie...

carstenloh skrev:Lenned skrev:har ladet mig bilde ind at koldpresset er bedst, da den bevarer mange af oliens egenskaber..
![]()
![]()
![]()

kasperth0msen skrev:Sorry, for at stjæle dit topic lidt.. Men hvor stor en "dosis" tager du til morgen og aftensmad?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster