Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1279
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1276

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken protokol?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB.dk :8

Mit mål er udelukkende hypertrofi / styrke følger selvfølgelig med.
Jeg har nu kørt min egen version af HST(som nok ligger langt fra det oprindelige) i snart 8 måneder.
Mine stats er gået fra:
Vægt 93kg -> 81kg(lige stoppet på kreatin / beta alanin, så det falder nok yderligere).
Bænk 10*55->10*75.
Dødløft 10*45->10*80.

Here goes:
Squat / DL / Bænk / Skulder press / Pullups / Dips + Curls & Side lats.
Cyklussen varer 6 uger, hvorefter jeg holder en uges dekon. Jeg starter på 60% af 5RM og slutter på 105%.
Første uge er 15*2, anden uge 13*2 og så videre, de første tre uger ligger mit volume på omkring 10.000kg løftet totalt, hvor de sidste 3 uger er omkring 14.000kg, sidste uge er 5*5.

Jeg har dog ofte hørt folke snakke dårligt om HST, så hvilket bedre alternativ er det?(måske min version er bedre)
Umiddelbart tænker jeg at jeg bør ændre cyklussen, så den varer 8 uger, for derved at skulle dekon mindre(Jeg fortrækker dekon, da jeg så vidt kan forstå det er mest fordelagtigt for muskelvækst før ny cyklus).

Det skal siges, jeg elsker at træne efter struktur, så alle former for B2B og lignende er ikke noget for meget, det må gerne være meget hårdt, samtidig fortrækker jeg klart fullbody, da jeg ikke har tid til split.

Jeg vil blive super glad for ét hvert konstruktivt svar, da jeg håber det kommer til at fremme min træning meget.

Tusind tak for inputs :)

Reputation point: 5

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvad med at prøve en helt anden form for træning? :)
Det kunne eksempelvis være dropsets: artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/the-power-of-dropsets.html

Skulle vist give ret godt, og være temmeligt hårdt.
Har lavet et excelark som udregner progressions cyklussen udfra ens 1rm og de oplysninger som er givet på siden. Kan sende det i pb hvis det er :)
Regner selv med at give mig i kast med det om en uges tid.

Reputation point: 0

ominator skrev:Hvad med at prøve en helt anden form for træning? :)
Det kunne eksempelvis være dropsets: artikler/traeningsprogrammer/traeningsprogrammer/the-power-of-dropsets.html

Skulle vist give ret godt, og være temmeligt hårdt.
Har lavet et excelark som udregner progressions cyklussen udfra ens 1rm og de oplysninger som er givet på siden. Kan sende det i pb hvis det er :)
Regner selv med at give mig i kast med det om en uges tid.

Det ser skam meget interessant ud, men ved nu ikke hvor let det bliver at udføre, da man konstant skal skifte vægtene ud. Derudover synes jeg måske også det kan virker som om det er lidt let i starten ift. slutning siden man ikke laver progression i antal gentagelser? - Men det skal da klart prøves en uge eller to, regner dog med at starter en ny af mine cyklusser her om 4 dage.
Tak for buddet :)

Nogen andre forslag til hvorledes en cyklus kunne se ud eller evt. forbredning til nuværrende, måske noget ala. kun 70-105% i stedet for 60-105% og derved også kun en rep range på 13-5 ?

Styrkeliste

Bump; der må da være nogle hakkede mennesker her på bb.dk, der gerne vil dele deres erfaringer :)

Styrkeliste

Oliverg skrev:Bump; der må da være nogle hakkede mennesker her på bb.dk, der gerne vil dele deres erfaringer :)

Bump, skriv endelig hvis mit spørgsmål er dårligt formuleret eller lignede.. jeg søger simpelthen bare et godt program til videre træning, Tak!

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster