Mit mål er udelukkende hypertrofi / styrke følger selvfølgelig med.
Jeg har nu kørt min egen version af HST(som nok ligger langt fra det oprindelige) i snart 8 måneder.
Mine stats er gået fra:
Vægt 93kg -> 81kg(lige stoppet på kreatin / beta alanin, så det falder nok yderligere).
Bænk 10*55->10*75.
Dødløft 10*45->10*80.
Here goes:
Squat / DL / Bænk / Skulder press / Pullups / Dips + Curls & Side lats.
Cyklussen varer 6 uger, hvorefter jeg holder en uges dekon. Jeg starter på 60% af 5RM og slutter på 105%.
Første uge er 15*2, anden uge 13*2 og så videre, de første tre uger ligger mit volume på omkring 10.000kg løftet totalt, hvor de sidste 3 uger er omkring 14.000kg, sidste uge er 5*5.
Jeg har dog ofte hørt folke snakke dårligt om HST, så hvilket bedre alternativ er det?(måske min version er bedre)
Umiddelbart tænker jeg at jeg bør ændre cyklussen, så den varer 8 uger, for derved at skulle dekon mindre(Jeg fortrækker dekon, da jeg så vidt kan forstå det er mest fordelagtigt for muskelvækst før ny cyklus).
Det skal siges, jeg elsker at træne efter struktur, så alle former for B2B og lignende er ikke noget for meget, det må gerne være meget hårdt, samtidig fortrækker jeg klart fullbody, da jeg ikke har tid til split.
Jeg vil blive super glad for ét hvert konstruktivt svar, da jeg håber det kommer til at fremme min træning meget.
Tusind tak for inputs