Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

emho skrev:Er der virkelig ikke nogen som syntes det er mærkeligt at han ikke kan få en helt simple robuste bænk, som ikke koster kassen, det samme gælder et godt stativ til bænk..
De helt basale ting bliver lavet om til multimaskiner der skal kunne alt, men som endelig bare er noget skrammel.
Eller hvad mener i?
Mvh Emil

Raaert skrev:emho skrev:Er der virkelig ikke nogen som syntes det er mærkeligt at han ikke kan få en helt simple robuste bænk, som ikke koster kassen, det samme gælder et godt stativ til bænk..
De helt basale ting bliver lavet om til multimaskiner der skal kunne alt, men som endelig bare er noget skrammel.
Eller hvad mener i?
Mvh Emil
Bænk / skråbænk (max 250kg)
Squat Stativ (max 200kg)
1500kr pr stk? ;o

emho skrev:Det er svært at sige, jeg har som sagt nogle produkter som er på vej til DK og flere der er under produktion, disse skal først produceres færdig og der efter sendes til DK fragten alene tager ca. 6 uger. Her efter skal disse testes de produkter jeg siger ok for, skal så masse produceres og fragtes til DK. Her imellem dette er der en masse papir, webdesign, registering, mm..
Der kan gå alt fra 3 til 6 måneder.
Ide med denne tråd var at høre hvilken produkter i syntes der mangler som de danske forhandler, samt hvilken krav i stille til disse og andre produkter.
Men jeg vil helt klart smide et udlæg til hjemmeside op når det er færdig så kan i bedømme hvad der mangler:)
Mvh Emil

emho skrev:http://www.flexcart.com/members/elitefts/default.asp?m=PD&pid=1419
Her er en justerbar squat box, dette er et fint alternativ hvis den skulle laves i stål.
Hvis det skulle være træ, blev det nok bare en modul opbygget kasse, hvor man kunne fjerne/indsætte nogle led.
he, det kan sku godt være jeg skulle smide et par hundred kilo skiver og en stang af i Ebeltoft.
Mvh Emil

emho skrev:Bnaz:
Når jeg kommer nærmere på leveringen vil jeg lige kontakte dig, evt lave et emne om det, da det kunne være at der var flere der er interesseret.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster