Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 900
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 898

Følg bodybuilding.dk på

Hvlike forskellige muskelgrupper er der?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej! Så jeg er en nybegynder i alt det her styrketræning. Jeg har trænet et stykke tid, men jeg føler ikke rigtigt at jeg har styr på hvad jeg laver.
Forleden så jeg en video på Youtube af Mike Chang hvor han snakker om at den "perfekte" krop er hvor man se et V fra alle sider. f.eks at du er breder ved skuldrene end taljen og fra siden er du breder ved bryst/ryg end forneden.
( http://www.youtube.com/watch?v=aa3Dae-v2Tc )

Så jeg kom til at tænke.
Hvad er de forskellige muskler man skal træne og hvor meget skal man træne dem? (altså i forhold til resten)
Håber i kan hjælpe, for jeg er igang med at prøve at sammensætte et træningsprogram så det ville være rart at vide hvilke musker der skal trænes (så jeg kan finde nogen øvelser) og hvor meget :)

tak tak på forhånd! :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det er egentlig mere avanceret som så, da vi jo har rigtig mange forskellige muskler i kroppen, og du kan stort set træne dem alle. Men som nybegynder så kan du sagtens opdele dem i muskelgrupper.

Som nybegynder tænker du nok at du gerne vil have et stort og markeret bryst, du det kan du gøre ved at træne flad og skrå bænk.