Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1094
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1092

Følg bodybuilding.dk på

Hvor lang tid skal man bulke / cutte?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Er lige begyndt på SS. Er ca. 172 og vejer 60.5 kg. Hvis jeg nu bulker frem til marts og så cutter, er det så det værd? Har jeg fået nok muskler til at det overhovedet er synligt der? Eller skal jeg vente til juni? Behøver ikke nødvendigvis at rende rundt med en sixpack hele sommeren, men ville gerne have noget, der mindede om et vaskebræt til de varme måneder. Eller skal jeg vente til juni med at cutte?

Jeg tager ca. 300-400 gram på om ugen. Er det ok?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg er selv 172. Jeg bulket mig fra 60kg til 77kg i én køre og er først lige begyndt at cutte. Du når godt nok ikke at få særlig meget muskel fra nu af og til sommer hvis du både skal bulke og cutte inden da. Du er for sent ude til denne sommer - tænk på at stå skarpt til den næste i stedet :).

Hvis det endelig er, så vil jeg råde dig til at blive på de 200-300gr om ugen nu. Så kan du muligvis nøjes med noget insane fatburn træning i en god måned hvor kosten er fuldstændig optimal for at opnå din ønskede form sommeren over.

Jeg er ked af at sige det, men det er altså for sent at begynde at tænke på at ville se godt ud til sommer når vi har rundet marts måned.

EDIT:: Du mener frem til marts måned næste år? Jeg ville rogeligt bulke 500gr om ugen helt indtil marts næste år og så cutte. Tiden må vise om du er mere eller mindre fed og eventuelt skal starte tidligere med at cutte :).
Brugeravatar

Reputation point: 75

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

zalcos skrev:Jeg er selv 172. Jeg bulket mig fra 60kg til 77kg i én køre og er først lige begyndt at cutte. Du når godt nok ikke at få særlig meget muskel fra nu af og til sommer hvis du både skal bulke og cutte inden da. Du er for sent ude til denne sommer - tænk på at stå skarpt til den næste i stedet :).

Hvis det endelig er, så vil jeg råde dig til at blive på de 200-300gr om ugen nu. Så kan du muligvis nøjes med noget insane fatburn træning i en god måned hvor kosten er fuldstændig optimal for at opnå din ønskede form sommeren over.

Jeg er ked af at sige det, men det er altså for sent at begynde at tænke på at ville se godt ud til sommer når vi har rundet marts måned.

EDIT:: Du mener frem til marts måned næste år? Jeg ville rogeligt bulke 500gr om ugen helt indtil marts næste år og så cutte. Tiden må vise om du er mere eller mindre fed og eventuelt skal starte tidligere med at cutte :).

Okay, tak for svaret.

Det er jo ærgeligt =P Men hvad nu hvis jeg bulker til en 63-65 kg til til marts? Kan jeg så nå at smide 4-5 kilo på 1 måned eller 2?

PS: Det svarede du vsit på allerede.

Nvm

Kostplan: Ingen kostplan

Kelto10 skrev:
zalcos skrev:Jeg er selv 172. Jeg bulket mig fra 60kg til 77kg i én køre og er først lige begyndt at cutte. Du når godt nok ikke at få særlig meget muskel fra nu af og til sommer hvis du både skal bulke og cutte inden da. Du er for sent ude til denne sommer - tænk på at stå skarpt til den næste i stedet :).

Okay, tak for svaret.

Det er jo ærgeligt =P Men hvad nu hvis jeg bulker til en 63-65 kg til til marts? Kan jeg så nå at smide 4-5 kilo på 1 måned eller 2?

PS: Det svarede du vsit på allerede.

Nvm

er vi ikke i marts?? :i
Hvis du mener næste år er der godt nok ikke særlig meget bulk i det så. :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 68.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 105.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster