Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.
.
zalcos skrev:Jeg er selv 172. Jeg bulket mig fra 60kg til 77kg i én køre og er først lige begyndt at cutte. Du når godt nok ikke at få særlig meget muskel fra nu af og til sommer hvis du både skal bulke og cutte inden da. Du er for sent ude til denne sommer - tænk på at stå skarpt til den næste i stedet.
Hvis det endelig er, så vil jeg råde dig til at blive på de 200-300gr om ugen nu. Så kan du muligvis nøjes med noget insane fatburn træning i en god måned hvor kosten er fuldstændig optimal for at opnå din ønskede form sommeren over.
Jeg er ked af at sige det, men det er altså for sent at begynde at tænke på at ville se godt ud til sommer når vi har rundet marts måned.
EDIT:: Du mener frem til marts måned næste år? Jeg ville rogeligt bulke 500gr om ugen helt indtil marts næste år og så cutte. Tiden må vise om du er mere eller mindre fed og eventuelt skal starte tidligere med at cutte.

Kelto10 skrev:zalcos skrev:Jeg er selv 172. Jeg bulket mig fra 60kg til 77kg i én køre og er først lige begyndt at cutte. Du når godt nok ikke at få særlig meget muskel fra nu af og til sommer hvis du både skal bulke og cutte inden da. Du er for sent ude til denne sommer - tænk på at stå skarpt til den næste i stedet.
Hvis det endelig er, så vil jeg råde dig til at blive på de 200-300gr om ugen nu. Så kan du muligvis nøjes med noget insane fatburn træning i en god måned hvor kosten er fuldstændig optimal for at opnå din ønskede form sommeren over.
Jeg er ked af at sige det, men det er altså for sent at begynde at tænke på at ville se godt ud til sommer når vi har rundet marts måned.
EDIT:: Du mener frem til marts måned næste år? Jeg ville rogeligt bulke 500gr om ugen helt indtil marts næste år og så cutte. Tiden må vise om du er mere eller mindre fed og eventuelt skal starte tidligere med at cutte.
Okay, tak for svaret.
Det er jo ærgeligt =P Men hvad nu hvis jeg bulker til en 63-65 kg til til marts? Kan jeg så nå at smide 4-5 kilo på 1 måned eller 2?
PS: Det svarede du vsit på allerede.
Nvm

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster