Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Det er lidt skægt..

Garik skrev:Tre kilo fordelt på en hel krop er umulig at spore. Muskler, fedt og væske består det af, men uden præcise fedtprocentsmålinger er det umuligt at sige, hvor stor en del af det er fedt eller muskler.
Så du har nok gainet forholdsvist lean, men nok ikke helt tre kilo ren muskelmasse
Min bror mente, at jeg var blevet tyndere omkring kravebenene, så det er i hvert fald ikke dér, det har sat sig, det fedt der.
Maiken skrev:Garik skrev:Tre kilo fordelt på en hel krop er umulig at spore. Muskler, fedt og væske består det af, men uden præcise fedtprocentsmålinger er det umuligt at sige, hvor stor en del af det er fedt eller muskler.
Så du har nok gainet forholdsvist lean, men nok ikke helt tre kilo ren muskelmasse
Heller ikke på en ret lille krop?
Så må det fedt, der er fulgt med, have sat sig på røven eller sådan noget. Den glor min familie forhåbentlig ikke påMin bror mente, at jeg var blevet tyndere omkring kravebenene, så det er i hvert fald ikke dér, det har sat sig, det fedt der.
At gaine lean, det er når man tager muskler på, men ikke får så meget fedt med i købet?

Garik skrev:Maiken skrev:Garik skrev:Tre kilo fordelt på en hel krop er umulig at spore. Muskler, fedt og væske består det af, men uden præcise fedtprocentsmålinger er det umuligt at sige, hvor stor en del af det er fedt eller muskler.
Så må det fedt, der er fulgt med, have sat sig på røven eller sådan noget. Den glor min familie forhåbentlig ikke påMin bror mente, at jeg var blevet tyndere omkring kravebenene, så det er i hvert fald ikke dér, det har sat sig, det fedt der.
At gaine lean, det er når man tager muskler på, men ikke får så meget fedt med i købet?
Altså tre kilo ud af 60 kilo svarer jo kun til 5%. Hvis du fordeler 5% på den flade, din krop udgør, kan du nok ikke se nævneværdig forskel
Gaine lean = Gaine muskler uden ret meget fedt.

Bash skrev:Garik skrev:Maiken skrev:Garik skrev:Tre kilo fordelt på en hel krop er umulig at spore. Muskler, fedt og væske består det af, men uden præcise fedtprocentsmålinger er det umuligt at sige, hvor stor en del af det er fedt eller muskler.
Altså tre kilo ud af 60 kilo svarer jo kun til 5%. Hvis du fordeler 5% på den flade, din krop udgør, kan du nok ikke se nævneværdig forskel
Gaine lean = Gaine muskler uden ret meget fedt.
Tja..
5% er nu alligevel mere end man tror.
Lad os antage at de 5% er ren masse, ligeligt fordelt på hele kroppen, og i direkte proportion med kropskompositionen; Har man et par arme på 40 cm, øger disse til 42 cm. Jeg kan personligt godt se forskel på 40 og 42 cm guns.
Og her er ikke taget højde for at kroppen ikke kun består af muskler. En øgning på 3 kg er alligevel en del, hvis ens samlede muskelmasse kun er 30 kg, alligevel 10%.

Bash skrev:Tja..
5% er nu alligevel mere end man tror.
Lad os antage at de 5% er ren masse, ligeligt fordelt på hele kroppen, og i direkte proportion med kropskompositionen; Har man et par arme på 40 cm, øger disse til 42 cm. Jeg kan personligt godt se forskel på 40 og 42 cm guns.
Og her er ikke taget højde for at kroppen ikke kun består af muskler. En øgning på 3 kg er alligevel en del, hvis ens samlede muskelmasse kun er 30 kg, alligevel 10%.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster