Jeg har i lang tid nu bulket, spist og trænet meget! Jeg har taget på både i muskel og fedt!
Så nu kunne jeg godt tænke mig at smide mit fedt (cutte) og helst gerne uden at smide for meget muskel med.
Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre det. Jeg tænker at et kostprogram ville være løsningen men jeg har pænt svært ved at strikke sådan et sammen.
Omkring mig selv...
Jeg er en dreng på 16 år, jeg er 182 høj og vejer ca 97 kilo. Jeg vil ikke og mine venner vil ikke sige at jeg er fed, men jeg kan ikke skjule at der er opstået en lille dunk på maven efter min bulking periode

Jeg spiller amerikansk fodbold to gange om ugen og træner i centeret 3 gange om ugen, hver morgen kl 6 før skole. Jeg er forholdsvis stærkt i forhold til min alder. (Max løft i død løft trap bar 184 KG, hvis det overhovedet er vigtig info)
Jeg går rigtig meget op i min træning og sport, og min kost er også meget vigtig for mig, jeg synes bare at det er meget forvirrende omkring alt det her med cutte fasen. Jeg synes det at bulke var meget nemt, TRAIN EAT SLEEP REPEAT

Jeg har søgt rigtig meget på google i håb om at finde et program men fandt ikke noget.
Jeg håber der er nogen herinde der vil hjælpe mig og måske forklar mig hvordan man gør fremover, og dele deres erfaringer med hvordan i bulker.
PS. Håber jeg har postet i den rigtige tråd og formuleret mig fint