Dette er kun mit andet indlæg her på Bodybuilding.dk, så vær søde
Jeg er begyndt at styrketræne regelmæssigt 3-5 gange om ugen, hvor det mere er 5 gange end 3 gange om ugen. Jeg har tidligere trænet meget, men har holdt en pause på ca et år uden styrketræning og i stedet spillet fodbold.
Da jeg gerne vil ændre på min holdning/positur, så træner jeg ryg 3 gange om ugen. Jeg har lidt en tendens til at være foroverbøjet, når jeg går. Lidt en blanding af en gorilla og klokkern fra Notre Dame
Dog ikke så galt, men håber i forstår, hvad jeg mener.Mandag, onsdag og fredag: 6 diverse Rygøvelser(bl.a. hyper extension med vægt, Seated cable rows øvre ryg, lænd), 3 triceps(bl.a. Lying triceps extensions, kabeltræk), og 2 mave.
Tirsdag og torsdag: 3 bryst (bænkpres vandret og incline, og dumbell flyes), 3 biceps(bl.a. dumbell curls, hammer curls), 2 skulder(Military presses, Side laterals) og 2 mave
Næsten alle øvelserne køres med 3 sets á 7 gentagelser.
Håber på at høre noget konstruktiv kritik, så jeg kan få en muskuløs krop med en flot positur
Desuden kunne jeg godt tænke mig, at træne min nakke, så min hoved er mere "oprejst" end pt, hvor det ofte hænger lidt nedad. Er det muligt, at træne sin nakke, så man kigger mere op end ned?