Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ved desværre ikke hvor mange kalc jeg skal indtage for at opretholde en ligevægt. Jeg bør vel købe mig en ordenlig vægt som også kan måle fedt% og andet sjov. (Evt nogle bud på hvilken en det skulle være)
Spiser sjældent morgenmad. Det ender oftes med noget kage værk og en halv kakao når jeg kommer forbi bageren på vej til arbejde. Men bør jo nok finde på noget sundere. Såsom gryn og noget frugt.
Er i tvivl om hvor ofte jeg skal spise protein pulver. Skal jeg gøre det hver dag, eller kun de dage jeg træner.
Er ikke så ofte min kost er så varieret og god, overvejer lidt at suplere med en vitamin pille, skal det bare være en multivitaminpille, evt. nogen der er bedre end andre?
har overvejet at købe noget weightgainer da jeg er ret sikker på at jeg ikke får nok mad indenbords. Så ved at indtage noget af det kan jeg bulke og dermed få mere ud af det 8 ugers program som jeg starter på.

Det kan ikke betale sig at købe en vægt der kan "måle" fedtprocent. De er meget upræcise. Du kan finde dit ligevægtsindtag ved at gætte på et passen antal kcal og indtage dem i 1-2 uger og se om vægten står stille. Hvis den gør det, har du fundet dit ligevægtsindtag. Et godt gæt får du ved at gange din egen vægt med 35-38.
Det her er som du selv er inde på helt galt. Du skal have et solidt morgenmåltid med en god fordeling af protein, kulhydrat og fedt. Din bagertur dur ikke hvis du bare vil være nogenlunde seriøs

Gozo skrev:En tang er nok det der kan give dig det bedste resultat. Den kan købes div. steder bla. hos bodyman.

J-S-O skrev:Gozo skrev:En tang er nok det der kan give dig det bedste resultat. Den kan købes div. steder bla. hos bodyman.
DEXA scanning

Bay skrev:J-S-O skrev:Gozo skrev:En tang er nok det der kan give dig det bedste resultat. Den kan købes div. steder bla. hos bodyman.
DEXA scanning
Ja, DEXA er en let og billig løsning

J-S-O skrev:Bay skrev:J-S-O skrev:Gozo skrev:En tang er nok det der kan give dig det bedste resultat. Den kan købes div. steder bla. hos bodyman.
DEXA scanning
Hehe, kender du priser på det? Kan man overhovedet få lavet en sådan undersøgelse som sund og rask person?

Gozo skrev:J-S-O skrev:Bay skrev:J-S-O skrev:Gozo skrev:En tang er nok det der kan give dig det bedste resultat. Den kan købes div. steder bla. hos bodyman.
DEXA scanning
Hehe, kender du priser på det? Kan man overhovedet få lavet en sådan undersøgelse som sund og rask person?
Din bedste chance er nok at tage 50 kg på og melde dig til et TV program, hvor det handler om at tabe sig. De får det vist gjort i 'hav det godt' på DR.

Illisher skrev:hehe forskellige forslag :p hehe Kan man ikke bruge de vægte der kan vise fedt % til at få en ca. fedt %
oki, har tænk over tingene, og er blevet enig om at måle så meget af min mad som det muligt.. Men det sku halv svært alligevel. Hvad indenholder min madpakke.. skal man så veje alt brødet til madpakken, det smør/smørelse man bruger og pållæget?
Jeg er dog ret overbevist om at jeg ligger i kalc underskud dagligt, da jeg kun lige spiser for at holde sulten væk.![]()
Men skal til at prøve at holde mig til en 6 faste måltider, og vil prøve at lave et lille kost program jeg forhåbentlig kan følge.
Ville dog høre om ikke godt jeg kan tilføge nogle proteiner og kalorier i form af pulver, hvis bare jeg stadig skriver ned og tjekker vægten? For er som sagt overbevist om jeg er i underskud.
I så fald, skal det så være weightgainer, eller er det bedre at købe noget whey80/90 også noget carp pulver?

Moqensen skrev:Illisher skrev:hehe forskellige forslag :p hehe Kan man ikke bruge de vægte der kan vise fedt % til at få en ca. fedt %
oki, har tænk over tingene, og er blevet enig om at måle så meget af min mad som det muligt.. Men det sku halv svært alligevel. Hvad indenholder min madpakke.. skal man så veje alt brødet til madpakken, det smør/smørelse man bruger og pållæget?
Jeg er dog ret overbevist om at jeg ligger i kalc underskud dagligt, da jeg kun lige spiser for at holde sulten væk.![]()
Men skal til at prøve at holde mig til en 6 faste måltider, og vil prøve at lave et lille kost program jeg forhåbentlig kan følge.
Ville dog høre om ikke godt jeg kan tilføge nogle proteiner og kalorier i form af pulver, hvis bare jeg stadig skriver ned og tjekker vægten? For er som sagt overbevist om jeg er i underskud.
I så fald, skal det så være weightgainer, eller er det bedre at købe noget whey80/90 også noget carp pulver?
En vægt kan sagtens bruges fx under cut, for at se om fedtprocenten går nedad.
Vej noget af det mad du plejer at indtage. Fx tager det jo kun to minutter at veje 4 stk. rugbrød.
Det er altid en god idé at få proteiner senest 30 minutter efter træning. Der ville en protein shake være en god idé. Du kan jo prøve bodylabs whey 80Og det er også en god idé at fyre nogle kulhydrater i den samme shake, da kroppen har brug for det. Og der er bodylabs carbs jo også et godt og billigt valg.
Mhs. til din morgenmad kunne du prøve at blende 250 ml skummetmælk + en scoop jordbær protein pulver + 2 stk. bananer. Smager klasse, og indeholder en god omgang kcal.
)Du er i kcalunderskud, hvis du taber dig, men hvis dit vægt er forholdsvis stabil dag til dag, så ligger du på dit ligevægtsindtag. Det er egentlig meget simpelt! Hvorfor ikke spise havregryn med rosiner, mandler, bananer og eventuelt lidt proteinpulver?

Alle dine måltider skal indholde protein, kulhydrat og sundt fedt.

Jamesgoingstrong skrev:Alle dine måltider skal indholde protein, kulhydrat og sundt fedt.
Hvis en PWO-shake også er et måltid, så nej.
Det samme gælder hvis man har flere træninger i løbet af en dag.

PWO-Shake? er ikke så godt inde i alle forkortelserne. Og nu vi er igang, "prot"? Er det ikke en forkortelse for protein?
Illisher skrev:Jamesgoingstrong skrev:Alle dine måltider skal indholde protein, kulhydrat og sundt fedt.
Det vil jeg så vidt muligt stræbe efterHvis en PWO-shake også er et måltid, så nej.
Det samme gælder hvis man har flere træninger i løbet af en dag.
PWO-Shake? er ikke så godt inde i alle forkortelserne. Og nu vi er igang, "prot"? Er det ikke en forkortelse for protein?
men man kan godt erstatte et af de små mellem måltider med en protein og kulhydrat shake, right? For ellers vil det være nærmest umuligt for mig at opnå 6-8 måltider om dagen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster