Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.

TheCzech skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.
Først stjæler de vores kage og vores saftevand. Nu stjæler de også vores kuglepenne. Så må de satme ud!

A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.

Muddii skrev:Det var nu invandre hun mente og ik muslimer, og er selv muslim men er ik invandre ;)
ligesom jeg kender mange andre muslimer der heller ikke er invandre eller araber/tyrker what ever...
Ordet "Muhammeddaner" har ingen relationer til muslimer/islam overhovedet...
...

saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.
Synes det er sjovt at læse du tror det, Pia skylder ikke skylden på dem med noget men fortæller sandheden.

saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.
Synes det er sjovt at læse du tror det, Pia skylder ikke skylden på dem med noget men fortæller sandheden.

Jens Viking skrev:saskia skrev:A Menace To Chicken skrev:Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre, men jeg er sikker på at Pia Kjærsgaard ville skyde skylden på muslimerne.
Du har ret.
Der er aldrig noget kage tilbage på hospitalerne, og slet slet ikke ved lægerne. Mest fordi det er ganz sjældent der er kage.
Desuden er PK rablende sindssyg.

A Menace To Chicken skrev:Muddii skrev:Det var nu invandre hun mente og ik muslimer, og er selv muslim men er ik invandre ;)
ligesom jeg kender mange andre muslimer der heller ikke er invandre eller araber/tyrker what ever...
Ordet "Muhammeddaner" har ingen relationer til muslimer/islam overhovedet...
...
Det var en ironisk reference til Mogens Glistrup, der konsekvent nægtede at sige muslim og altid sagde muhamedaner. Han hadede alle indvandrere i almindelighed, og muslimer i særdeleshed. Han var komplet sindssyg og glødende racist - forskellen mellem ham og Pia, er at hun er bedre til at skjule det. Og tag ikke fejl af mig, jeg er på din side.

A Menace To Chicken skrev:At Glistrup havde fordomme om kinesere som værende nemme at have med at gøre, og dermed brugbare som billig arbejdskraft er velkendt. At han også mente at de skulle figurere som andenrangsborgere, uden statsborgerskab eller rettigheder er en anden sag. Han havde mange fantastiske idéer.. - bla. at sende de arbejdsløse til Grønland og grave grøfter for en sild i timen, samt at nedlægge det danske forsvar og erstatte det med en telefonsvarer der på russisk sagde "vi kapitulerer". Fyren havde måske den højeste embedseksamen i dansk jurahistorie, men han var stadig komplet skudt i roen.
Tillad mig et citat af Einstein:
nationalisme er en børnesygdom, den er menneskehedens mæslinger.

Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.

Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.

A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?
A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?

Jens Viking skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Alle ved at de unge mennesker i ungeren snakker om dette emne.
srsly brah

StefanM skrev:A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?
Dansklærere![]()

A Menace To Chicken skrev:StefanM skrev:A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?
Dansklærere![]()
Touché.

Rhino skrev:A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?
I kender den sjældent selv.

StefanM skrev:A Menace To Chicken skrev:StefanM skrev:A Menace To Chicken skrev:Rhino skrev:Lol Menace. Hold nu den slags emner i ungdomshuset med de andre tabere.
Definition af taber?
Dansklærere![]()
Touché.
Jeg er lynhurtig og knivskarp, i mine overspringshandlinger

A Menace To Chicken skrev:James.. - nu er jeg ordkløver af natur, og tilmed dansklærer med speciale i sprog samt historie - og religionslærer. Derfor differentierer jeg kraftigt mellem begreberne nationalisme og fædrelandskærlighed. Det du beskriver, lyder i mine ører som fædrelandskærlighed - du elsker dit fædreland, men du tillægger det ikke værdi ud over andre landes befolkninger. En nationalist mener at hans/hendes land (og dermed dets indfødte befolkning) er "det bedste/hævet over andre" (deraf endelsen -isme, som signalerer at der er sket en politisering), og derfor bør der pludselig lovgives til fordel for landets "oprindelige/indfødte" befolkning, til fordel for evt. tilflyttere og deres efterkommere.
Med andre ord: fædrelandskærlighed er en personlig sag, men i det sekund den begynder at påvirke det omkringliggende samfund, og dets borgere i den politiske proces i en skelnen mellem hvem der må være her og hvem der ikke må, bliver det nationalisme.

The Juice skrev:Menace, du skal holde op med at tale ned til folk. Mvh Mod.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster