Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1334
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1332

Følg bodybuilding.dk på

I gang igen ..

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey alle ..

Jeg har været gået lidt i stå med min træning på det sidste på grund af manglende motivation
Er sgu kørt lidt træt i samme rutiner :/ men bliver nød til at komme i gang muligvis med lidt nytænkning frem for det samme gamle ..

Min plan er jeg skal cutte et par måneder nu her da min lille pause ikke er har fantastik indflydelse på min fedt %

Har omkring 2 års erfaring on/off og har stiftet bekendtskab med fullbody , 2-split , og sheiko
jeg har planer om sheiko igen på et tidspunkt da det var et rigtig god men hård program men ikke endnu ..

Tror jeg skal satse på noget 2-split til at starte med da jeg normalt ikke syntes 3 gange om ugen er nok .. Men med hensyn til øvelser og progression kunne jeg godt bruge en hånd.
Jeg kan bedste lide at træne med vægt frem for maskiner og bænk, squat og dødløft er et must ,
Ud over det er jeg åben for nye ideer , kunne sagtens sætte mig ned og stikke et program sammen men kunne godt tænke mig at få en anden og mere erfarens syns vinkel så det kunne være fedt hvis en gad komme med et forslag til hvordan et godt 2 spit skal se ud samt progressions delen mit mål med programmet er både masse og styrke selvom jeg nok ikke vil lave de vilde gains under mit cut ..
:D

Håber der er en som gider hjælpe mig så jeg kan komme ind og træne imorgen igen :D

Reputation point: 5

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Du kan passende komme med dit eget forslag først, og så kan vi andre give konstruktiv kritik. Det får du også mere ud af end at træne noget en tilfældig gut skriver.
The only time "success" comes before "work" is in the dictionary.

Reputation point: 0

Det kan jeg sagtens men så er jeg bare bange for det kommer til at minde for meget om det jeg altid har trænet og kunne godt tænke mig at høre en andens mening men nu vel sådan kunne mit forslag se ud

Mandag/torsdag :

Squat
Bænkpress
incline bænk
Milly press
Lateral Raise
Dips
Franskpress

Tirsdag/fredag

Dødløft
BOR
Pull-up
Rear Lateral Raise
Barbell curls
Dumbbell curls
Evil wheel

Og er som sagt meget åben overfor noget ny tænkning..

Med hensyn til sæt/reps har jeg førhen kørt meget 5x5 i de 3 store og 3x8 i resten men skal som sagt havde noget progression ind over !

ikke nogen som har noget kritik og en ide til progression?

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster