Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Larsen89 skrev:Altså mit spørgsmål er om det for meget at tabe 2 kg på 1,5 uge. Jeg vil jo gerne gå efter 0,5 kg om ugen, og det burde jeg jo sådan set også tabe når jeg stod stille ved 3000 kcal om dagen og nu er gået ned til 2500 kcal om dagen når jeg træner og 2000 når ikke jeg gør. Så en del af det må vel være væske?

HerreBred skrev:er sikker på din fedt procent er lavere end 13-15 da du har så tydelige abs.

Rastamonsta skrev:Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg synes det ligner du har "en del" fedt omkring maven, (og bryst etc.), når du ikke spænder, og så når du spænder kan man se dine mavemuskler, det er jo ikke nødvendigvis et tegn på lav fedtprocent. Jeg mener, det er jo ligeså meget er tegn på veltrænede mavemuskler.
Jeg tror bare et mere realistisk bud ville være omkring de 16-17... Men igen, det er bare et bud.. Lyder desuden hårdt med de få kalorierer du skal indtage!

Rastamonsta skrev:Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg synes det ligner du har "en del" fedt omkring maven, (og bryst etc.), når du ikke spænder, og så når du spænder kan man se dine mavemuskler, det er jo ikke nødvendigvis et tegn på lav fedtprocent. Jeg mener, det er jo ligeså meget er tegn på veltrænede mavemuskler.
Jeg tror bare et mere realistisk bud ville være omkring de 16-17... Men igen, det er bare et bud.. Lyder desuden hårdt med de få kalorierer du skal indtage!

HerreBred skrev:Rastamonsta skrev:Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg synes det ligner du har "en del" fedt omkring maven, (og bryst etc.), når du ikke spænder, og så når du spænder kan man se dine mavemuskler, det er jo ikke nødvendigvis et tegn på lav fedtprocent. Jeg mener, det er jo ligeså meget er tegn på veltrænede mavemuskler.
Nu ville jeg heller ikke lege ekspert. Men som jeg har forstået det og læst mig frem til kan abs altså først ses i afslappet tilstand når man kommer ned på en fedt procent der ligger under 12%.

Rastamonsta skrev:HerreBred skrev:Rastamonsta skrev:Nu er jeg ikke nogen ekspert, men jeg synes det ligner du har "en del" fedt omkring maven, (og bryst etc.), når du ikke spænder, og så når du spænder kan man se dine mavemuskler, det er jo ikke nødvendigvis et tegn på lav fedtprocent. Jeg mener, det er jo ligeså meget er tegn på veltrænede mavemuskler.
Nu ville jeg heller ikke lege ekspert. Men som jeg har forstået det og læst mig frem til kan abs altså først ses i afslappet tilstand når man kommer ned på en fedt procent der ligger under 12%.
Men de kan jo ikke ses i afslappet tilstand... ?
Anyways- held og lykke!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster