Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

nu er det udtaget fra en sammenhæng af flere punkter..Gozo skrev:Karl Æg skrev:2) Dit sprogbrug er mildest talt ringe, og du kan ikke forvente at folk vil støtte din sag, hvis du ikke kan begå dig ordentligt på skriftlig dansk
Så hvis man har noget fornuftigt på hjertet, men ikke kan formulere det på en fornuftig måde, skal man holde sin mund??

TeamBear skrev:nu er det udtaget fra en sammenhæng af flere punkter..Gozo skrev:Karl Æg skrev:2) Dit sprogbrug er mildest talt ringe, og du kan ikke forvente at folk vil støtte din sag, hvis du ikke kan begå dig ordentligt på skriftlig dansk
Så hvis man har noget fornuftigt på hjertet, men ikke kan formulere det på en fornuftig måde, skal man holde sin mund??

PG skrev:at jeg er dårlig til skreftlig dansk ja det er jeg.
nej mener ikke pitbull da de er ulovlige race. men mener:
Amstaff og amrikanske bulldogs

Patsche skrev:PG skrev:at jeg er dårlig til skreftlig dansk ja det er jeg.
nej mener ikke pitbull da de er ulovlige race. men mener:
Amstaff og amrikanske bulldogs
jeg syntes personligt at det er ok at afskaffe de 2 racer også for de kræver en streng opdravelse og det er altså ikke alle de personer som har disse hunde som magter det, og jeg kender til det gennem min onkel da han er politimand og så har jeg selv lavet en opgave omkring det.

Foreigner skrev:Jeg synes ikke sprogkundskaber har en særlig relevans
Hammerome skrev:Du kan jo heller ikk sige alle Unge mennesker begår vold, på baggrund af en bette %del.

Det har da en meget væsentlig relevans i forhold til hvordan modtageren opfatter budskabet.

Foreigner skrev:Det har da en meget væsentlig relevans i forhold til hvordan modtageren opfatter budskabet.
Det har jeg sådan set også sagt.

Ludvig skrev:afskaf de lorte dyr. En så utilregnelig indavlet og aggressiv race som en så stor del af ejerne anskaffer sig uden at kunne kontrollere dem er fandeme ikke noget vi andre skal være tjent med. Penisforlænger i snor...please

Ares skrev:Personligt synes jeg egentligt, at det er iorden at der kommer nogle skærpede regler omkring disse hunde. Dog synes jeg en total afskaffelse er lidt i overkanten. Jeg synes det er i orden, da jeg oftest synes de folk som anskaffer sig denne slags hunde, ikke er i stand til, at opdrage dem ordentligt og derved bliver hundene en "trussel" for samfundet. Så jeg synes man skulle indføre nogle tests eller lign. for at se, om de kommende ejere var rustet godt nok til, at kunne opdrage sådan en slags hund.

Ludvig skrev:afskaf de lorte dyr. En så utilregnelig indavlet og aggressiv race som en så stor del af ejerne anskaffer sig uden at kunne kontrollere dem er fandeme ikke noget vi andre skal være tjent med. Penisforlænger i snor...please

PG skrev:nemlig..
det er personen der holder i den anden ende af hundesnoren som man skal have fokus på..
god weekend til dig også
det hjælper lidt på det..
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster