Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ukendtperson skrev:"Derudover vil jeg spørge ind til din holdning til anti-doping politik og dopingbekæmpelse i fitnessverdenen."
Undrer mig lidt over at du ikke kan bruge synspunkter fra folk der ikke bruger præstationsfremmende midler.

AarhusUniversity skrev:Ukendtperson skrev:"Derudover vil jeg spørge ind til din holdning til anti-doping politik og dopingbekæmpelse i fitnessverdenen."
Undrer mig lidt over at du ikke kan bruge synspunkter fra folk der ikke bruger præstationsfremmende midler.
Hej Ukendtperson
At jeg kun ønsker at interviewe personer, der bruger doping har intet at gøre med, at den information ikke-brugere kan levere er dårlig. For det første kan jeg ikke undersøge alt. For det andet er der bedre viden om ikke-brugeres holdninger til brugen af doping. For det tredje er det efter min mening mere interessant at inddrage de involveredes perspektiv, altså brugerne.
Jeg håber det var et rimeligt forsvar for mit valg om at inddrage brugerne.![]()
De bedste hilsner
Anders

ThomasNielsen skrev:Du kan skam få et lige så nuanceret svar fra en ikke-bruger som en bruger. Tag SandyFrink som eksempel. Han om nogen har jo beskæftiget sig med dopingpolitikken herhjemme, hvilket du sikkert er bekendt med som bruger af bb.dk. Se blot hans hans blog, Supertraining.dk, under kategorien PED:
http://supertraining.dk/category/ped/
Jeg tror desuden der er mange af os ikke-brugere som synes at antidopingpolitikken herhjemme er håbløs og spild af samfundets ressourcer.

. et tip

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster