Jeg har i de sidste par måneder undret mig over jeg ikke er steget i styrke, Jeg er 26 år og 183 høj 73 kg og har trænet i 1 år
men et meget dårligt år da jeg var besat af at komme af med det sidste fedt og har været ca 2000 kcal under mit ligevægtintag, nu har jeg øget mit intag fra 2000 til 3900 over 9 uger og styrken er stadig uændret pt squat 48 kg 6*4. dødløft 65,5 kg 6*4. bænk 38 kg 9*4 og det er B2B jeg har trænet siden januar
Det er selfølgelig ikke så mærkeligt jeg ikke er steget i styrke hvis jeg har været i så stort underskud i øvrigt uden at tabe mig.
men nu hvor jeg har spist så meget i nu 9 uger ville jeg gerne kunne mærke det går den rigtige vej min vægt har de sidste par måneder svinget mellem 72 og 73,5 idag 72,9 og jeg startede på 72,5 så har ikke rigtigt taget på til trods for mit store intag som jeg måler og vejer.
Så mit spørgsmål er om jeg bare skal fortsætte med at øge mit intag til jeg begynder at tage på og vente på min styrke vil gå den rigtige vej, eller er kan det være noget andet jeg gør galt, ?
se eventuelt min kostplan, håber i kan hjælpe der ude