Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1352
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1350

Følg bodybuilding.dk på

Innovation

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hej peeps :D
Jeg er ved at uddanne med som fitness instruktør, og i den forbindelse har vi faget innovation. Vi skal her om ikke så lange lave en opgave, hvor vi "designer" vores egen lille produkt! Produktet skal selvfølgelig være noget man kan bruge inde for fitness verden.
Men kan absolut ikke kommer i tanke om noget!
Så tænkte på om i måske ikke kunne hjælpe med lidt idéer!
Bare det, at i fortæller lidt om hvad i syntes absolut ikke fungere i et fitness center, eller en maskine i mener man kan gøre bedre, eller bare et eller andet hvor i har tænkt at her kan der gøre noget.

Det vil være en kæmpe hjælp, hvis i vil hjælpe mig med at SPARKE RØØØV til denne opgave så jeg kan blive den ypperste fitness instruktør;)! =D>

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Og undskyld stave fejl. Det gik vist lidt stærkt! :oops:

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Spændende med innovation, og desuden et rigtig svært emne. Produkter i fitness industrien er jo ikke rigtig særlig innovativt, da de fleste nye produkter på markedet enten er kopier, eller produkter der gør mere skade end gavn.

Tror du skal tænke i baner som bruger venlighed, service overfor kunden, mulighed for mer-salg, eller lettere løsninger for kunden. Generelt en bedre service.

Næste gang du er i dit center, så kig omkring dig og tænk: Hvad ville gøre livet lettere for mig her, eller for andre. - Muligvis noget for handicappede?

Det kunne være at de centre hvor man bipper sig ind med en chip (freshfitness f.eks.) at man havde en køkultur ved maskinerne. Man bipper sig ind i køen på forlårs maskinen, du kan se der er 3 i køen foran dig, så rykker du baglår og tager dem først, og sparer derved tid og undgår konfrontationer. Kunne godt fortælle mere om ideen, men det er vel meningen du selv skal tænke den helt ud :-)
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

MetteBF skrev:Hej peeps :D
Jeg er ved at uddanne med som fitness instruktør, og i den forbindelse har vi faget innovation. Vi skal her om ikke så lange lave en opgave, hvor vi "designer" vores egen lille produkt! Produktet skal selvfølgelig være noget man kan bruge inde for fitness verden.
Men kan absolut ikke kommer i tanke om noget!
Så tænkte på om i måske ikke kunne hjælpe med lidt idéer!
Bare det, at i fortæller lidt om hvad i syntes absolut ikke fungere i et fitness center, eller en maskine i mener man kan gøre bedre, eller bare et eller andet hvor i har tænkt at her kan der gøre noget.

Det vil være en kæmpe hjælp, hvis i vil hjælpe mig med at SPARKE RØØØV til denne opgave så jeg kan blive den ypperste fitness instruktør;)! =D>

Når du skriver produkt, hvad mener du så med det? Noget materielt? En fremlæggelse? Uddyb.
Welcome my son, welcome to the machine.
Brugeravatar

Reputation point: 45

Geografisk sted: Tiergarten

Styrkeliste
- Squat: 35.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster