Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AtlasShrugs skrev:Du må have ledt helt utrolig længe og været virkelig grundig.
Jeg er af princip imod at lave folks lektier for dem, så kan du i stedet ikke forklare hvad du forstår ved "intertekstualitet"?
Heraf kan vi nok hjælpe dig på vej.

Fleemze skrev:AtlasShrugs skrev:Du må have ledt helt utrolig længe og været virkelig grundig.
Jeg er af princip imod at lave folks lektier for dem, så kan du i stedet ikke forklare hvad du forstår ved "intertekstualitet"?
Heraf kan vi nok hjælpe dig på vej.
Haha Du laver da ikke mine lektier.
Skal finde en reklame som jeg vil vise til min lærer til eksamen.
Så når jeg finder en reklame som jeg har besluttet. Så skal jeg gå i dybden med det. Og der laver jeg helt selv
Så du kan ikke sige at du laver mine lektier.

Pind skrev:Jeg forstår ikke hvordan Shrek filmen bliver til en reklame? Jeg er helt med på at den rummer intertekstualitet, men at den skulle kunne gå som en reklame?

AtlasShrugs skrev:Ved du hvad "intertekstualitet" betyder?
Hvis du gør, burde det være absurd let at finde en reklame, som lever op til dine ønsker.

AtlasShrugs skrev:Ved du hvad "intertekstualitet" betyder?
Hvis du gør, burde det være absurd let at finde en reklame, som lever op til dine ønsker.

The Juice skrev:

AtlasShrugs skrev:Hvis du ved hvad intertekstualitet betyder, så kan jeg simpelthen ikke forstå hvordan du kan mangle reklamer.
Hvis du gerne vil have internettet til at lave dine lektier, så synes jeg du skulle tænke over hvorfor du ikke kan finde på nogle gode idéer og om din mangel på selvstændig idéudvikling måske kunne blive en hæmsko for dig på sigt.
Når det så er sagt...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster