Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Old school skrev:Jeg har købt en Iphone via Callme tidligere på samme måde som du omtaler og der er ingen hage ved det.

Thegame skrev:Old school skrev:Jeg har købt en Iphone via Callme tidligere på samme måde som du omtaler og der er ingen hage ved det.
Der er den hage ved det, at du bliver taget godt og grundigt i røven, og du betaler penge for det. Gå til en mandlig prostitueret hvis du vil have det billigere end CallMe.
Old school skrev:Thegame skrev:Old school skrev:Jeg har købt en Iphone via Callme tidligere på samme måde som du omtaler og der er ingen hage ved det.
Der er den hage ved det, at du bliver taget godt og grundigt i røven, og du betaler penge for det. Gå til en mandlig prostitueret hvis du vil have det billigere end CallMe.
Måske du har oplevet noget dårligt ved det, men gør jo ikke det altid er en dårlig deal. Jeg har haft aftalen i 8 mdr og endnu ingenting at klage over. Så hold dit brok for sdig selv.

Thegame skrev:Old school skrev:Thegame skrev:Old school skrev:Jeg har købt en Iphone via Callme tidligere på samme måde som du omtaler og der er ingen hage ved det.
Måske du har oplevet noget dårligt ved det, men gør jo ikke det altid er en dårlig deal. Jeg har haft aftalen i 8 mdr og endnu ingenting at klage over. Så hold dit brok for sdig selv.
Du har måske fået din Iphone gratis? eller du er måske bare ligeglad med penge, eller fucking rig.
Iphone er virkelig bare en omgang overpriced elektronisk skrot. Vil du ha´ en telefon, et kamera eller en computer?? Hey vent! vi laver bare det hele i én smart lille telefon, så kan vi sælge det for en meget høj pris, fordi det er "ny" teknologi!
Har aldrig haft en Iphone, og medmindre jeg bliver betalt for det, skal jeg heller ikke have det lort.
SOM SAGT! prøver bare at understrege min pointe, og komme med et par gode råd!

Old school skrev:
Ja du prøver at få folk til at tage din holdning om at Iphone er noget lort, men var vidst ikke det tråden handlede om!!

KingJohn skrev:Vent til 5eren kommer

Mudbath skrev:
anderledes svar.
Jeg har utallige venner der har 4S'eren, så jeg ved at den fungerer fint.

Mudbath skrev:Mange gode svar og nogle.. anderledes svar.
Et spørgsmål der trænger sig på;
Hvad bliver ændringerne ved 5'eren? Jeg står lidt og mangler en tlf nu, og ikke om et par måneder, så det skal være ændringer der er værd at vente på.
Jeg har utallige venner der har 4S'eren, så jeg ved at den fungerer fint.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster