Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JohnnyM1337 skrev: Men jeg er ikke en der kan sidde ved poolen og stranden dagen lang
JohnnyM1337 skrev: vil bare gå rundt og kigge på damer i bikini

Mikael skrev:JohnnyM1337 skrev: Men jeg er ikke en der kan sidde ved poolen og stranden dagen langJohnnyM1337 skrev: vil bare gå rundt og kigge på damer i bikini
Du modsger bare lidt dig selv. hvis du har en fætter på sammen alder kan i jo bare gøre som det passer jer. stranden, damer, is. i tilfælde af i keder jer kunne i bevæge jer udenfor jeres comfort zone og "get some culture"

ThomasNielsen skrev:Jeg har været ved gardasøen en 8-10 gange i mit liv i alderen 6-19 år. Skønt sted. Jeg har primært boet omkring Lazise. Nu er i lige i festalderen, så jeg må hellere nævne at der lå et ok diskotek hvor man godt kunne komme ind som 16-årig for ti år siden. Mon ikke man kan det igen i dag. Det ligger i nærheden af en vandpark (Canevaworld), har desværre glemt navnet. Der var godt med friske ungpiger der ligeledes var på ferie husker jeg, så hvis man laver lidt opsøgende arbejde burde i ikke have problemer med at få slangen dyppet. Så har tingene ændret sig i hvert fald.
Foruden det, så er Gardaland værd et besøg værdig. Skide fedt forlystelsesland som i næsten burde afsætte en dag til. Der er også mange steder mulighed for at komme til at windsurfe o.l. Hvis i kommer ud over jeres kulturforskrækkelse, så er der desuden også en masse smukke byer at se.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster