Det aktive stof står på Wadas liste, og du risikerer at det bliver nappet i tolden, mig bekendt. Lynet er glad for det netop fordi det er så potent, sjovt nok er det også blevet banned af samme årsag...men hey, de tester kun for det stof til konkurrence så det er jo okay at æde det hvis man ikke stiller op....eller noget.
Hippo skrev:Det aktive stof står på Wadas liste, og du risikerer at det bliver nappet i tolden, mig bekendt. Lynet er glad for det netop fordi det er så potent, sjovt nok er det også blevet banned af samme årsag...men hey, de tester kun for det stof til konkurrence så det er jo okay at æde det hvis man ikke stiller op....eller noget.
Rolig nu - de tester kun for det til konkurrencer, men det er også "i orden" at bruge, så længe du holder det væk fra samme.
Jeg spurgte ADD om det specifikt for at være sikker på, jeg ikke fik noget i klemme - her er svaret:
"Kære Jens
Geranium - også kaldet methylhexanamin, er udelukkende forbudt i konkurrence.
Så det er altså ikke fordi, de bare lader være med at teste for det.
Jack3d sparker godt røv og skal selvfølgelig bruges med et vist mådehold af samme grund. Start med en enkelt scoop og arbejd dig op, til du når den ønskede effekt. Jeg har fået et utal af pm's omkring produktet herinde og kan afsløre, at ingen endnu har oplevet noget ubehageligt ;)
Om Jack3d:
Og ja, jeg anbefaler det. Super produkt imo
Sidst rettet af Jenslyn87 19. apr 2011, 10:49, rettet i alt 1 gang.
Jeg har netop også prøvet DMAA i ren form. Det er temmelig stimulerende ja, en kende mere end koffein. Ærgeligt at tolerancen opbygges så hurtigt som den gør, derfor vil jeg ikke ihvertfald ikke købe mere af det. Nu har jeg prøvet det og jeg synes ikke det er de dyre penge værd.
HUSK, DMAA er et research chemical, man kender intet til dens neurotoksitet. Overvej lige det inden du begynder at bruge det på daglig basis.
Sidst rettet af Bone-14 19. apr 2011, 10:59, rettet i alt 2 gange.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg. 250DKK/1 time fysiurgisk massage. Skriv en PM hvis det har interesse.
Bone-14 skrev:Jeg har netop også prøvet DMAA i ren form. Det er temmelig stimulerende ja, en kende mere end koffein. Ærgeligt at tolerancen opbygges så hurtigt som den gør, derfor vil jeg ikke ihvertfald ikke købe mere af det. Nu har jeg prøvet det og jeg synes ikke det er de dyre penge værd.
Har du prøvet at lave en blanding alá Jack3d, som du snakkede om i en anden tråd? Er lidt nysgerrig
Tolerancen var lidt en sjov størrelse for mig... steg lynhurtigt fra 2 scoops til 2,5-3, hvorfor jeg blev lidt betænkelig, men så steg den slet ikke mere overhovedet, så jeg må have fundet mit "sweet spot". Men det er nok individuelt...
Har prøvet det hele i en blanding ja, men det er svært at dosere DMAA rigtigt, jeg tror jeg fik en kende for meget da jeg kunne mærke et svagt buzz i hovedet samt kuldegysninger. Idag tog jeg halvdelen af det jeg tog igår. Det var helt klart at foretrække.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg. 250DKK/1 time fysiurgisk massage. Skriv en PM hvis det har interesse.
Bone-14 skrev:Har prøvet det hele i en blanding ja, men det er svært at dosere DMAA rigtigt, jeg tror jeg fik en kende for meget da jeg kunne mærke et svagt buzz i hovedet samt kuldegysninger. Idag tog jeg halvdelen af det jeg tog igår. Det var helt klart at foretrække.
Ok... ja, man skal selvfølgelig passe på ikke at skyde over målet. Med Jack3d er det egen erfaring, at jeg skal ramme temmelig tæt på lige netop hvor jeg bør ligge for at få en effekt. Hvis 3 scoops er det, der sparker, giver 2-2,5 fx meget lidt... så derfor vil jeg også anbefale alle at øge stille og roligt, hvis man prøver produktet
Jeg har rigtig gode erfaringer med Jack3d.. Og grape gum er den der helt klart smager bedst.. Jeg startede stille og roligt ud med en scoop, og da jeg næsten var færdig med produktet. Var jeg kommer lige over 2scoops. Dosér fornuftigt, ellers giver det som alle andre NO produkter, svære mave problemer...
JonasD skrev:Jeg har rigtig gode erfaringer med Jack3d.. Og grape gum er den der helt klart smager bedst.. Jeg startede stille og roligt ud med en scoop, og da jeg næsten var færdig med produktet. Var jeg kommer lige over 2scoops. Dosér fornuftigt, ellers giver det som alle andre NO produkter, svære mave problemer...
Tror jeg er meget individuelt... har aldrig oplevet noget ubehag ved produktet overhovedet, og det har bekendte heller ikke
Jeg vil IKKE undvære mit Jack 3d micro, den gamle var dog lidt bedre. Jeg synes det er et fantastisk produkt. Giver mig nøjagtigt det kick og energi til et godt pump.