Men sjove er de
http://www.uselessjunk.com/modules.php? ... 0&thold=-1

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
Men sjove er de

Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....

Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....

BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
Damn, vil ikke hører du tog en spiller til det !!?!? ;D

Marle skrev:BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
endnu en som "sender aben videre", bare fordi du gjorde er det ikke sikkert at vi andre også gør!

Marle skrev:BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
endnu en som "sender aben videre", bare fordi du gjorde er det ikke sikkert at vi andre også gør!

Mini Man skrev:Marle skrev:BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
Ja Marle, det siger du kun for at få dig selv uden for mistanke

Marle skrev:Mini Man skrev:Marle skrev:BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
damn du lurede mig....
fik faktisk udskæld af damen " hvad pokker er det for noget svineri du ser"..... LOL
skyndte mig så at sige det var et link jeg har fået fra "Rookie"..... ALTID SEND ABEN VIDERE!
Imagine... skrev:Marle skrev:Mini Man skrev:Marle skrev:BorupeN skrev:Marle skrev:damn vil ikke vide hvordan du har fundet det link.....
damn du lurede mig....
fik faktisk udskæld af damen " hvad pokker er det for noget svineri du ser"..... LOL
skyndte mig så at sige det var et link jeg har fået fra "Rookie"..... ALTID SEND ABEN VIDERE!
Ahahaha

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 124 gæster