hva er jeres bud.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

flomse skrev:hva kræver det at få jay cutler størrelse....hvor mange års træning, hvor mange kcal om dagen skal man indtage, hva skal man tage af tilskud og hvor meget krudt skal man dog køre, puha., hehe.![]()
hva er jeres bud.

rallen skrev:Ingen mængde træning, mad, pulver eller hormoner vil nogensinde få dig til at se ud som ham. Det er 99% gener.

Meal 1 20 egg whites (Lana's Egg Whites), 3 whole eggs, 1 cup oatmeal, 1 bagel, 1 glass orange juice, water and multivitamin.
Meal 2 8 oz, steak (top round) and 1.5 cups white rice
Meal 3 8 oz. chicken and 1 cup brown rice
Pre-Workout 1 serving ANABOLIC HALO, 1 serving LEUKIC Hardcore, 1 scoop Cell-Tech Hardcore, 1 serving Glutamine and 1 serving of vitamin B.
Workout
Meal 4 10 oz. of chicken and 3 cups white rice with onions and garlic.
Meal 5 8 oz. chicken and 1 cup brown rice.
Meal 6 3 scoops of Nitro-Tech Hardcore, 1 cup oatmeal and 1 banana.
Meal 7 14 egg whites (Lana's egg whites) and 1 cup oatmeal.
Before Bed 1 serving of each of the following: Glutamine, Zinc, Calcium, Magnesium, Vitamin B Complex and Vit C.

Lærling skrev:Hvem vil egentlig også hands down gerne se ud som Jay Cutler?
Ja undskyld, men jeg gad sgu ikke.
men på længere sigt ville jeg nok sigte efter en noget mindre størrelse

rallen skrev:Ingen mængde træning, mad, pulver eller hormoner vil nogensinde få dig til at se ud som ham. Det er 99% gener.

flomse skrev:hvor mange bb'er findes der på verdensplan.....jeg mener, hvis kun en ud af 100 millioner har det der skal til for at stå på scenen i r olympia, så er der eddermame mange der dyrker bb

flomse skrev:hvor mange bb'er findes der på verdensplan.....jeg mener, hvis kun en ud af 100 millioner har det der skal til for at stå på scenen i r olympia, så er der eddermame mange der dyrker bb

Moody skrev:flomse skrev:hvor mange bb'er findes der på verdensplan.....jeg mener, hvis kun en ud af 100 millioner har det der skal til for at stå på scenen i r olympia, så er der eddermame mange der dyrker bb
jesus![]()
er der flere fluer der skal have en omgang?
hvis du har generne til bare noget lignende ved du det godt, de her typer kan blive markerede før de overhovedet nærmer sig en håndvægt.
den øgede interesse for bodybuilding har haft enorm indflydelse på bodybuildningens udvikling, genpoolens størrelse skal IKKE undervurderes
--> mikkel mener du seriøst det? at enhver med den rette mængde krudt og dedikation kan opnå sådanne resultater

flomse skrev:jeg sytntes bare tit at " gode gener" blir brugt.... det er sgu så nemt at sige. det fordi han har goe gener og i den dur. eller er det bare mig som undervurderer genernes kraft, hehe

Cykelmyggen Egon skrev:flomse skrev:jeg sytntes bare tit at " gode gener" blir brugt.... det er sgu så nemt at sige. det fordi han har goe gener og i den dur. eller er det bare mig som undervurderer genernes kraft, hehe
det er rigtigt nok som moody skriver at det er generne der er den begrænsende faktor, i denne sammenhæng. men jeg mener også at der er en tendens til at man vægter de forskellige faktorer (kost, træning, gener osv.) indbyrdes, hvilket ikke giver mening

flomse skrev:okay egon. hva mener du så man kan ligge til grund for at nå til tops,

Moody skrev:Cykelmyggen Egon skrev:flomse skrev:jeg sytntes bare tit at " gode gener" blir brugt.... det er sgu så nemt at sige. det fordi han har goe gener og i den dur. eller er det bare mig som undervurderer genernes kraft, hehe
det er rigtigt nok som moody skriver at det er generne der er den begrænsende faktor, i denne sammenhæng. men jeg mener også at der er en tendens til at man vægter de forskellige faktorer (kost, træning, gener osv.) indbyrdes, hvilket ikke giver mening
lad os antage at 10.000 mennesker lever den livstil der kræves af en mr. olympia, med de rigtige medikamenter, streng kost, trænining etc. Det der adskiller jay cutler etc fra de andre er gener

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster