Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nicklassen skrev:Det var forhelvede ikke spørgsmålet..
Hvad forventer du at få ud af det ene frem for det andet ?

the_lion_ skrev:måske alle indlæg ikke er lige overvejet, men gi det videre eller lad vær med at skriv de der dumme kommentare...... når i bruger tid på at skrive alligevel så gi dog et råd...

the_lion_ skrev:jo men det er ikke lige frem motiverne at høre på dine kommentare.....

Straws skrev:Det er da ret relevant at topicstarter bør lære lidt om kost og hvad det rent faktisk er han overvjer at bruge..
mikkel_baech´s svar er da klart fornuftigt.

Nicklassen skrev:Jeg er rigtig meget i tvivl om hvad jeg skal køre. Jeg kører kreatin + weightgainer lige nu. Men skal jeg tage aminosyre eller proteinpulver?!

Gaxe skrev:Straws skrev:Det er da ret relevant at topicstarter bør lære lidt om kost og hvad det rent faktisk er han overvjer at bruge..
mikkel_baech´s svar er da klart fornuftigt.
+1

Illisher skrev:Du skal bare tage 20 g protein. + 15g forskellige aminosyre.
15g kreatin og weightgainer kan du suplere med når du ikke har tid til at spise måltid 7 i din kostplan. Og husk de rette blandingsforhold.
(Efter som jeg ikke havde nogle parametre at gå efter har jeg bare skudt i tågen, og forsøgt at give et så præcist svar som muligt, og ps; jeg er også lidt i tvivl)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 58 gæster