Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Crai skrev: Håber det bliver bedre nu har jeg lige lavet brugeren igår men tror jeg vil begynde at skrive logbog om 1 månede.

El_Toro skrev:Ved hjælp af den plan jeg skrev vil jeg uden tvivl mene at det er yderst begrænset fedt du tager på, det er som du siger mere muskler. For det ikke er vildt meget fedt i de ting jeg skrev.

Crai skrev:OKay tror også godt jeg kan tåle at tage lidt fedt på min fedt procent lige nu ligger på 10-11% men jamand, jeg har faktisk ikke et træningspogram lige nu men har fundet nogle gode herinde og i en artikle jeg læste (som du sagde til en anden at det var tiden værd i en debat) hvilket jeg uden tvivl må give dig ret i. men jeg tror jeg vil begynde at træne dødløft og squas for som der stod i en artikel er de meget undervurderet og der vrimler med folk der op og ingen bruger de øvelser jeg tror det er mig og 6 andre der vil komme til at bruge det. har læst meget om det de sidste par timer.
SÅ laver en log når jeg for lavet et pogram hvilket nok sker i morgen eller på mandag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster