Har sparet mit første indlæg væk mange gange, da jeg ikke vil spamme med ukonkrete spørgsmål osv.
Men som der står i overskriftet, har jeg på det sidste brugt en hulans masse tid på at sammensætte mig selv en langsigtet og flexibel kostplan.
Vil starte en mere seriøs og clean lean bulk, hvor der skal måles, vejes og justeres løbende for hele tiden holde fedt % nede men samtidigt vokse mest muligt.
Jeg har derfor lavet et større excell dokument som fungere som mit kost-program.
- Største udfordring har været at lave en metode til at kunne beregne mængderne til aftensmad, som skal gå til mig på bulk, min kæreste på "cut" og hendes dreng. Så altså uden det bare bliver ris og kylling. Og samtidigt så man ikke skal beregne ved hver aftensmad, men kun justere når dieten skal justeres.
**Bonus spørgsmål - hvad gør i andre ift. at overholde en diet hvis i spiser sammen med andre ?
Men jeg har i hvert fald fået stiftet en excell beregner på benene, og nu skal jeg bare sammensætte mine faste måltider over dagen.
Det gør jeg ved at jeg forud-bestemmer måltiderne for en hel dag, men laver 3-4, 5 forskellige dage at vælge imellem efter behag, hvoraf der så skal stå bestemte mængder fri til aftensmaden.
- Men her er jeg faktisk overaskende nok blevet lidt små-blank. Jeg har visse madvare jeg er stor fan af som skal indgå forskellige steder. Ligeledes har jeg protein pulver og wheight gainer at supplere med. Men til trods for jeg troede det ville blive den lette del for mig, er jeg faktisk ret u inspireret.
Derfor kunne jeg rigtigt godt tænke mig at se hvad andre ligger i deres kostplaner udover dagen.
**Er der et sted her på sitet, man mere samlet kan løbe andres kostplan igennem?
**Har i nogle tips til en simpel måde at administrere en langsigtet diet? hvad gør i selv?
- har læst vejledning i sitets kostplans funktion osv. Læst op og ned af "kost & kosttilskud" Men til min store forbavselse syntes jeg der er lidt at hente ift. hvad folk spiser i løbet af dagen. Og har heller kunne finde et sted at se folks kostplan.
Beklager den lange tekst for de få spørgsmål, men så kender i lidt til min situation