Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

jeskris skrev:Gårdsgagens træning bød på følgende udfordringer:
Squat - 3 x 12 x 60kg
Cable rows - 3 x 12 x 65kg
Side Laterials - 3 x 12 x 8kg
Bent over barbell rows - 3 x 12 x 30kg
Chinups - 3 x 12
Military Presses - 3 x 12 x 30kg
Det gik glimrende, begynder at overveje om ikke mine chinups skulle supleres med lidt ekstra vægt for at gøre udfordringen lidt større.
Dagens træning kommer til at foregå derhjemme, mend er kan jeg også lave alle øvelserne på nær dips og triceps pull downs, men der må jeg finde på alternativer.
Blev gjort opmærksom på at jeg ikke lavede mine squats helt korrekt idet jeg ikke bøjede langt nok ned i knæene. Så længere ned med røven og shit så blev det jo hårdt. Er udmærket klar over at mine ben ikke er min force, men jeg nægter at udvikle mig til en disco pumper, så jeg kæmper en brav kamp for at benene skal følge med overkroppen

jeskris skrev:Jeg ville egentlig rigtig gerne igang med at forsøge mig med noget dødløft. men er faktisk blevet advaret lidt om det idet min ryg er lidt svag. Eller, den var svag da jeg startede med at træne for 10 måneder siden, det er naturligvis blevet bedre. Men vil der ikke være nogen risiko ved at begynde på noget mere seriøst dødløft end bare at prøve det ind imellem?
Menh tak for links'ne, dem vil jeg tage til efterretning

Bjørnen skrev:Tillykke med PR i lateral raises! =D>
Hvordan ser dit program ud? kan ikke lige se om det er fullbody eller split.
Har du fået gang i noget dødløft?
Har faktisk selv overvejet noget pilates da jeg, ligesom dig, døjer en del med lænden og har fået anbefalet at lave noget træning til "core" musklerne.

Y2J skrev:Der sker ikke så meget ved at du tager et lille skridt tilbage vægt mæssigt i en øvelse hvis du i nogle dage ikke er 100% oplagt, så hellere gå lidt ned i vægt tag flere reps så du får samme volumen i træningen.
og 100 kg 1 rep max til jul, det skal du nok kunne nå, der er laaaaaang tid til jul uanset hvordan butikkerne er pyntet fra næste uge af.![]()
Kør på vi skal nok følge fremgangen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster