Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

bahne05 skrev:Kæft nogle nice " Seated calf raise"

, har aldrig lavet den med 300 kg lyder sgu af meget 
Insanity skrev:Fed log, glæder mig til at følge den ;)
Vilde Seated Calf Raise, har aldrig lavet den men 300 kg lyder sgu af meget

Casper.S skrev:Hey, hvor træner du henne af?

junikz skrev:Casper.S skrev:Hey, hvor træner du henne af?
FitnessWorld, da det er der dem jeg kender irl træner
Kender også nogen i hallen hvor du også træner, har dog hørt det ikke er så equipped i frivægtsområdet? ;o + det er skide dyrt ;P

Casper.S skrev:junikz skrev:Casper.S skrev:Hey, hvor træner du henne af?
Kender også nogen i hallen hvor du også træner, har dog hørt det ikke er så equipped i frivægtsområdet? ;o + det er skide dyrt ;P
DBs, det mangler der sku. Men ellers er der alt hvad man skal bruge, og masser af plads
Priser --> 195 for studie. --> 350 deltid --> 410 fuldtid.

junikz skrev:Casper.S skrev:junikz skrev:Casper.S skrev:Hey, hvor træner du henne af?
DBs, det mangler der sku. Men ellers er der alt hvad man skal bruge, og masser af plads
Hvad er der af DBS?
Og fra 11. januar er jeg studerende, skal starte på teknisk skole som elektriker, så kan jeg sguda spare 35kr/md + det jo ligger på vejen hjem ;D
Det kunne da godt være man skulle overveje det!

Casper.S skrev:junikz skrev:Casper.S skrev:junikz skrev:Casper.S skrev:Hey, hvor træner du henne af?
Hvad er der af DBS?
Og fra 11. januar er jeg studerende, skal starte på teknisk skole som elektriker, så kan jeg sguda spare 35kr/md + det jo ligger på vejen hjem ;D
Det kunne da godt være man skulle overveje det!
Der er fra 1 kg. - 35 kg.
Tjaa, det er da hver at tage med
Du kan sagtens få (noget centeret tilbyder), enten 1 dag eller en uges gratis træning, hvis det var?

Karl Æg skrev:Er der en god grund til, at du har de samme isoøvelser hver dag? IMO vil det være smartere at dele dem op, så du sigter efter en bestemt muskelgruppe hver gang. Fx ekstra armøvelser om mandagen, maveøvelser om tirsdagen, skulderøvelser om onsdagen etc. Det er sådan jeg gjorde sidst, og det fungerede efter hensigt, for man undgår at brænder helt sammen i ledene.

Karl Æg skrev:Så gør det. Dødløft er killer for lænd og hofte og jeg synes virkelig ikke det er smart at lave den eller squat 5 dage om ugen med så høj volumen. Du kan evt. skifte mellem den og squat fra dag til dag.
, hvorfor har jeg ikke tænkt på det

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster