Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

, Jeg startede faktisk for 14 Dage siden hvor jeg lavede en radikal kostomlægning og den har allerede givet bonus idet jeg uden at røre en finger har smidt godt og vel 5 kg.

Alien skrev:Hvis du har været totalinaktiv ville jeg overveje at finde et genoptræningsprogram til at starte med... Derefter kan du tage et basis program, som du kan finde her på siden... Det sidste du har brug for her i starten er at blive skadet, så du bliver helt inaktiv igen...
8800 skrev:Hvis du vil virkelig godt fra start kunne du jo overveje at hyre en personlig træner
Super meget held og lykke med dit projekt. En god beslutning du har taget dig
så jeg nøjes med en programlægningstime...
.

Det sku flot at du har valgt at ændre din livsstil så drastigt
! Kommer helt klart forbi og kigger en gang i mellem, hvis det iorden!
CaliWali skrev:Først, tusinde gange held og lykke med dit projektDet sku flot at du har valgt at ændre din livsstil så drastigt

K.G skrev:CaliWali skrev:Først, tusinde gange held og lykke med dit projektDet sku flot at du har valgt at ændre din livsstil så drastigt
Du skal være hjertelig velkommen Cali !!!Ja det er lidt af en kovending, men den var nødvendig og jeg har lyst til det !! Om jeg så knækker nakken, må tiden vide, men jeg tror det ikke
![]()
Nå men, nu nærmer alvorens time sig, har brugt lidt tid på at finde et program jeg kan starte på, har droppet det program jeg skulle bruge i mit træningscenter, idet dette forum rummer utalige gode programmer, så har jeg lige sparet 175 kr på en programlægning og dem kan jeg købe nogle gulerødder for..![]()
Nå alvor,- Har været nede og drøne en halv time på cykel og 15 min på fuld drøn i romaskine, dejligt at få pulsen lidt igang igen !!![]()
Det der så sker er at jeg starter op på Mandag med dette program....
Mandag / Torsdag Bryst, Triceps, Mave 4 sæt x 6-8 reps
Bænkpres
Dumbell decline presses
Dumbell skulderpres
Dumbell side laterals
Skuldercrushers
Maveøvelser
Tirsdag / Torsdag Ben, Ryg, Biceps 4 sæt x 6-8 reps
Squat
Dødløft
Calf raises
Bent over barbell rows
Cable rows
Dumbell curls
Opvarming 15 min på cykel
Slut Strækøvelser
Jeg er meget åben for gode råd, såfremt mit program er helt hen i vejret.....Det vil jeg så køre med i en uge til 2 uger for at komme igang, og siden vil jeg forsøge at lægge lidt løb ind på fridagene,,men stille og roligt i starten...
Så vil jeg bruge weekenden på at lægge lidt kostplaner, så det kommer op og køre rigtigt....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster