Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!

schulz skrev:Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!
Videoen er fra sidste år og har været oppe og vende her på sitet et par gange ^^ Så det Arnold Classic er forlængst overstået og kai fik, så vidt jeg husker, 3 pladsen

Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!
Videoen er fra sidste år og har været oppe og vende her på sitet et par gange ^^ Så det Arnold Classic er forlængst overstået og kai fik, så vidt jeg husker, 3 pladsen
Hah godt jeg er så utolig opdateret. Nå men den næste gang så (:

schulz skrev:Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!
Yup, kai er lige blevet opereret her for noget tid siden, men er ved at være klar til Arnold her til marts, sammen med victor og branch warren, som også har haft skader.

Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!
Yup, kai er lige blevet opereret her for noget tid siden, men er ved at være klar til Arnold her til marts, sammen med victor og branch warren, som også har haft skader.
Hvilken skade havde Kai fået? (:

schulz skrev:Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:schulz skrev:Corbin skrev:Glæder mig til at se hvordan har klare den til Arnold Classics!
Hvilken skade havde Kai fået? (:
Han blev opereret for brok

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster