Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Wazza skrev:Jeg kom til at tænke på om det er ligeså godt at putte f.eks. Nesquik kakaopulver i shaken efter træning som det er at putte maltodextrin eller spise bananer

New Dude skrev:Wazza skrev:Jeg kom til at tænke på om det er ligeså godt at putte f.eks. Nesquik kakaopulver i shaken efter træning som det er at putte maltodextrin eller spise bananer
Altså kakaopulver istedet for proteinpulver?

Wazza skrev:Jeg kom til at tænke på om det er ligeså godt at putte f.eks. Nesquik kakaopulver i shaken efter træning som det er at putte maltodextrin eller spise bananer
Bork skrev:Jep det kan du sagtens. Det meste kakaopulver består alligevel af maltodextrin.
Jeg gjorde det selv i en lang periode.

Insanity skrev:Wazza skrev:Jeg kom til at tænke på om det er ligeså godt at putte f.eks. Nesquik kakaopulver i shaken efter træning som det er at putte maltodextrin eller spise bananer
Ja det kunne du jo sagtens, eftersom Nesquik hovedsageligt består af kulhydrater = sukker.
Problemet er bare at de kulhydrater der er i Nesquik tager lang tid om at blive optaget i kroppen,hvorimod druesukker og carbs bliver optaget MEGET hurtigt, hvilket er 100% optimalt f.eks. efter træning.Bork skrev:Jep det kan du sagtens. Det meste kakaopulver består alligevel af maltodextrin.
Jeg gjorde det selv i en lang periode.
Kakaopulver består som nævnt hovedsageligt af sukker, hvorfra har du læst det består af maltodextrin?

Lønborg skrev:What?![]()
På mit kakaopulver står der 100% ren kakao. Det er den slags kakao man bager af jeg har.
Er det fordi i taler om det man kan blande op med kold mælk?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster