Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1151
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1148

Følg bodybuilding.dk på

kalk?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.

burde man spise en vitaminpille der giver ekstra af dette?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.

når du har skæret alle mælkeprodukter væk, kan det ikke skade at tage et kalktilskud. der er selvfølgelig kalcium i andre produkter men der sker ikke noget. A Vogel har et glimrende produkt. som skal tygges og smager ganske godt.
Mere fart.
Brugeravatar

Geografisk sted: Låsby

Træner her: Ry Motions Klub

Kostplan: Vis kostplan

Læste i min mammas I Form at man bruger rigtig meget kalk under cardio, så hvis du laver meget af det, er det nok en god ide :wink:

Træner her: Hadsten Motionsforening

annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.

Øv - hvordan ku du dog gøre det? Speciel idæt eller? :?
Ku ik leve uden min mælk :D
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

mikey skrev:

Er bare blevet meget mad fokuseret. Er pt i London, jeg siger jer et udvalg af laekker mad uden hvede, sukker, maelk og alt det jeg ikke spiser som man kan faa herovre paa ethvert gadehjoerne. Sikke mange laekre special mad butikker de har.

det kunne vi virkelig laere noget af i Danmark.

Vil ikke hjem igen :-)
Brugeravatar

annmarie skrev:
mikey skrev:

Er bare blevet meget mad fokuseret. Er pt i London, jeg siger jer et udvalg af laekker mad uden hvede, sukker, maelk og alt det jeg ikke spiser som man kan faa herovre paa ethvert gadehjoerne. Sikke mange laekre special mad butikker de har.

det kunne vi virkelig laere noget af i Danmark.

Vil ikke hjem igen :-)

Hmm jeg ville nok ikke leve helt uden mælkeprodukter, fordi der er en masse gode ting i, men tror helt sikkert det er klogt hvis du tager nogle kalkpiller eller noget - specielt når du er en tøs, der har du brug for kalk, til at få stærke og flotte negle ..hehe :D

Det lyder da vildt med det i London :D Du må tage nogle produkter med hjem! :8
Syns aldrig jeg har lagt mærke til det i London, men i Skotland var det helt anderledes, det er jo også i den anden del af landet :D ..aldrig har jeg været i et land hvor der var SÅ mange færdigretter, sukker og vildt billig slik - ad! :?

hmm..hvad for noget mad der? Fortæl fortæl, er der Inder-butikkerne eller noget i den stil? Og hvad med fedtet? -Britter er nemlig vildt glade for fedt :sick:
__________Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Træner her: Power Gym
fitness world Englandsvej

Styrkeliste
- Squat: 105.00
- Dødløft: 130.00

Lithium skrev:

Har du ellers fået styr på din kost generelt AnnMarie ?....håber meget du har taget nogle kg på siden sidst du postede et billede...det var helt galt jo...

Skulle lige til at spørge om det samme.

Reputation point: 45

Logbog: Ingen logbog

murdockrates skrev:
Lithium skrev:

Har du ellers fået styr på din kost generelt AnnMarie ?....håber meget du har taget nogle kg på siden sidst du postede et billede...det var helt galt jo...

Skulle lige til at spørge om det samme.

har tabt et par kilo til saa det gaar ikke heeeelt efter planen. men har det fint fysisk. traver london tynd hver dag og bruger alt for mange penge.

I london er der en masse laekre butikker fyldt til randen med laekre salater, glutenfri snacks, sukker fri laekkerier og paa alle ting man kan koebe staar kcal, fedt og al indhold paa pakningen saa man ved praecis hvor meget man putter ind i kroppen. Det er bare saa perfekt. Desuden er der Japanske koekkener paa hvert gadehjoerne
har stort set levet af sashimi i 3 dage, det er helt fantastisk. i dk er Japansk jo som regel lig med ris og advocado og lidt laks, men herovre er det virkelig noget andet.

elsker rigtig japansk mad og starbucks frappuchino sugarfree caramel (isterninger, kaffe og sukkerfri "sirup") smager himmelsk! utroligt at noget der smager saa godt indeholder saa faa kcal.

har vaeret i London masser af gange men de sidste par aar er der virkelig sket noget med udvalget af mad, eller ogsaa er det bare mig der er blevet mere opmaerksom og ikke bare koeber fish and chips :-)
Brugeravatar

har det altsaa fint, er hverken ved at besvime eller noget og mit haar sidder stadig fast paa hovedet.

tak for bekymringen, men jeg lever i bedste velgaaende, vejer bare ikke saa meget som foer i tiden.
Brugeravatar

Vil lige komme med et input til det her med kalk.. Har en veninde som heller ikke indtager mælkeprodukter. Hun begyndte at spise Kalk på pilleform, men hun fik senere at vide at man ikke må spise kalk, uden at spise magnesium, så nu spiser hun både en kalktablet og en magnesiumtablet.

Hun havde ikke helt styr på hvorfor, og jeg har heller ikke undersøgt noget nærmere. Men det er vel værd at undersøge!

Logbog: Ingen logbog

Kalk og magnesium hører sammen - det er ihvertfald også hvad jeg lærte dengang jeg læste kost.
Altid at supplere med calcium og magnesium samtidig.
Magnesium er nødvendig for proteinstofskiftet, immunsystemet, knoglerne, nervesystemet, muskelfunktionen og hjerte samt enhver form for vækst og energi. Modvirker deponering af kalk i blodårene, regulerer kalkoptagelsen til knoglerne og omsætning af B-vitamin samt østrogendannelsen.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster