Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.
burde man spise en vitaminpille der giver ekstra af dette?

annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.

mikey skrev:annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.
Øv - hvordan ku du dog gøre det? Speciel idæt eller?
Ku ik leve uden min mælk

annmarie skrev:mikey skrev:annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.
Øv - hvordan ku du dog gøre det? Speciel idæt eller?
Ku ik leve uden min mælk
Er bare blevet meget mad fokuseret. Er pt i London, jeg siger jer et udvalg af laekker mad uden hvede, sukker, maelk og alt det jeg ikke spiser som man kan faa herovre paa ethvert gadehjoerne. Sikke mange laekre special mad butikker de har.
det kunne vi virkelig laere noget af i Danmark.
Vil ikke hjem igen :-)
Du må tage nogle produkter med hjem!
..aldrig har jeg været i et land hvor der var SÅ mange færdigretter, sukker og vildt billig slik - ad!

Lithium skrev:annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.
Har du ellers fået styr på din kost generelt AnnMarie ?....håber meget du har taget nogle kg på siden sidst du postede et billede...det var helt galt jo...

murdockrates skrev:Lithium skrev:annmarie skrev:Da jeg den sidste måned har skåret mælkeprodukter 100% ud af min kost er jeg blevet i tvivl om jeg får kalk, eller kalcium eller hvad det er mælkeprodukter indeholder.
Har du ellers fået styr på din kost generelt AnnMarie ?....håber meget du har taget nogle kg på siden sidst du postede et billede...det var helt galt jo...
Skulle lige til at spørge om det samme.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster