Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stineo skrev:Tak for jeres svar, tror bare jeg må prøve mig lidt frem, og finde ud af hvad der passer bedst.
Hvad kan I anbefale at drikke om aftenen i stedet for WG, hvis i ikke mener det er holdbart?![]()
Tager dit "spam" som et kompliment (-:

kasperj92 skrev:Stineo skrev:Tak for jeres svar, tror bare jeg må prøve mig lidt frem, og finde ud af hvad der passer bedst.
Hvad kan I anbefale at drikke om aftenen i stedet for WG, hvis i ikke mener det er holdbart?![]()
0,5 l mælk + 1-2 skiver rugbrød.
(correct me if im wrong)

Bixen skrev:hvorfor ikke droppe weight gainer? Også derved kunne spise mere "mad" Fx Peanut butter

Stineo skrev:Grunden til jeg drikker weight gainer er at jeg ikke kan spise mad nok til at være i kalorieoverskud. Ønsker jo ikke at spise 1 glas peanut butter om dagen. - Så ser weight gainer som den bedste løsning for mig (-:

Sakin skrev:Stineo skrev:Grunden til jeg drikker weight gainer er at jeg ikke kan spise mad nok til at være i kalorieoverskud. Ønsker jo ikke at spise 1 glas peanut butter om dagen. - Så ser weight gainer som den bedste løsning for mig (-:
Protein pulver, mælk og havegryn plus en blender og du har fikse dig din egen WG shake, men med langt bedre kulhydrat kilde end dem fra WG

Leangains22 skrev:kasperj92 skrev:Stineo skrev:Tak for jeres svar, tror bare jeg må prøve mig lidt frem, og finde ud af hvad der passer bedst.
(correct me if im wrong)
Ikke for at være en lyseslukker, men tror at hun umiddelbart får svært ved at drikke 1-2 skiver rugbrød..

Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()

Monin skrev:Leangains22 skrev:kasperj92 skrev:Stineo skrev:Tak for jeres svar, tror bare jeg må prøve mig lidt frem, og finde ud af hvad der passer bedst.
(correct me if im wrong)
Ikke for at være en lyseslukker, men tror at hun umiddelbart får svært ved at drikke 1-2 skiver rugbrød..
Det er blot et spørgsmål om, at lade rugbrødet ligge i blød længe nok...

Pind skrev:Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()
Det er svært at sige noget om. Du fortæller ikke hvad du laver til dagligt. Her tænker jeg på om du er aktiv på dit arbejde, eller om du har stillesiddende kontorarbejde.
Det bedste du kan gøre er at lave et estimat med en af de mange ligevægtsindtagsberegnere på nettet og så holde det kcal indtag den fortæller dig en en uges tid eller to, og så se hvad vægten siger. Stiger vægten for meget eller for lidt, så justere du her efter. Simple as that.

Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()

Stineo skrev:Du har nok ret. Det bedste er vel bare at prøve sig lidt frem..
Pind skrev:Et lille side spørgsmål: Hvordan vil du ha' det med at spise en pose slik hver aften inden sengetid?

Pind skrev:Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()
Det er svært at sige noget om. Du fortæller ikke hvad du laver til dagligt. Her tænker jeg på om du er aktiv på dit arbejde, eller om du har stillesiddende kontorarbejde.
Det bedste du kan gøre er at lave et estimat med en af de mange ligevægtsindtagsberegnere på nettet og så holde det kcal indtag den fortæller dig en en uges tid eller to, og så se hvad vægten siger. Stiger vægten for meget eller for lidt, så justere du her efter. Simple as that.
Et lille side spørgsmål: Hvordan vil du ha' det med at spise en pose slik hver aften inden sengetid?

Monin skrev:Leangains22 skrev:kasperj92 skrev:Stineo skrev:Tak for jeres svar, tror bare jeg må prøve mig lidt frem, og finde ud af hvad der passer bedst.
(correct me if im wrong)
Det er blot et spørgsmål om, at lade rugbrødet ligge i blød længe nok...

Cloud skrev:Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()
Det er svært for os at vurdere hvorvidt dit kcal er passende, da ens ligevægtsindtag afhænger af forsk. faktorer.
Men umiddelbart ville jeg sige 2.500 kcal lyder som en god start, prøv at ramme den klassiske 40/40/20 fordeling af dine markroer. Du ville ikke kunne undgå at få fjæt på korpusset når du ligger i kcal overskud og gerne vil opbygge 'bøffemand'.
Men hvis du virkelig er så fjæt-forskrækket, så kunne kigge lidt på noget IF-Diæt med leangains tilgang, selvom jeg umiddelbart vil tro det måske for dit vedkommende vil blive at overkomplicere tingene udnødvendigt.
Du siger du har tabt dig en masse, må man spørger om hvor meget og hvad dit udgangspunkt var?

Stineo skrev:Slik ser jeg ikke som den store mulighed, da jeg ikke finder noget nyttigt indhold i en pose matador mix o.l. - Så hellere lidt chokolade eller en portion is hvis det endelig skal være.
Hvad er grunden til du spørger?

Stineo skrev:Cloud skrev:Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()
Det er svært for os at vurdere hvorvidt dit kcal er passende, da ens ligevægtsindtag afhænger af forsk. faktorer.
Men umiddelbart ville jeg sige 2.500 kcal lyder som en god start, prøv at ramme den klassiske 40/40/20 fordeling af dine markroer. Du ville ikke kunne undgå at få fjæt på korpusset når du ligger i kcal overskud og gerne vil opbygge 'bøffemand'.
Men hvis du virkelig er så fjæt-forskrækket, så kunne kigge lidt på noget IF-Diæt med leangains tilgang, selvom jeg umiddelbart vil tro det måske for dit vedkommende vil blive at overkomplicere tingene udnødvendigt.
Du siger du har tabt dig en masse, må man spørger om hvor meget og hvad dit udgangspunkt var?
Er ikke fedtforskrækket, ønsker dog bare ikke at være i så stort kalorieoverskud, så der bliver dannet en masse unødvendigt fedt, hvis jeg kan slippe for det (-:
Vejede før omkring 54-56 kg. og ønskede egentlig bare at smide et par kilo, men så tog det desværre "overhånd" inden jeg nåede at gøre noget ved det, så derfor skal der gerne gaines en masse "pæne" kilo igen (-:

Pind skrev:Stineo skrev:Slik ser jeg ikke som den store mulighed, da jeg ikke finder noget nyttigt indhold i en pose matador mix o.l. - Så hellere lidt chokolade eller en portion is hvis det endelig skal være.
Grunden til at jeg spørger er at kulhydraterne fra den WG du drikker har præcis samme nyttige indhold som en pose Haribo.
Du forslår selv noget der er langt bedre, hvis det er mangel på kcal du har, selvom jeg tror det næppe som kvinde: Chokolade, så mørk som muligt og så en proteinshake.
Det bedste alternativ ville selvfølgelig være et reelt sundt måltid.

Cloud skrev:Stineo skrev:Cloud skrev:Stineo skrev:Kunne egentlig også godt tænke mig at høre om i mener mit kalorieoverskud er for meget eller for lidt, eller om i mener det er passende til at gaine nogle kilo i en ok fart, uden at det sætter sig som en hel masse fedt, men muligvis så jeg kan få lidt større muskelmasse?![]()
Er ikke fedtforskrækket, ønsker dog bare ikke at være i så stort kalorieoverskud, så der bliver dannet en masse unødvendigt fedt, hvis jeg kan slippe for det (-:
Vejede før omkring 54-56 kg. og ønskede egentlig bare at smide et par kilo, men så tog det desværre "overhånd" inden jeg nåede at gøre noget ved det, så derfor skal der gerne gaines en masse "pæne" kilo igen (-:
Du har ca. smidt 10kg, nu ved jeg ikke hvor lang en periode.. Men anyways, GODT gået![]()
Dog lyder 45kg ikke af møj'.

Stineo skrev:Pind skrev:Stineo skrev:Slik ser jeg ikke som den store mulighed, da jeg ikke finder noget nyttigt indhold i en pose matador mix o.l. - Så hellere lidt chokolade eller en portion is hvis det endelig skal være.
Grunden til at jeg spørger er at kulhydraterne fra den WG du drikker har præcis samme nyttige indhold som en pose Haribo.
Du forslår selv noget der er langt bedre, hvis det er mangel på kcal du har, selvom jeg tror det næppe som kvinde: Chokolade, så mørk som muligt og så en proteinshake.
Det bedste alternativ ville selvfølgelig være et reelt sundt måltid.
Så det i siger er, at det bedste vil være at skifte min weight gainer om aftenen ud med fx. noget peanut butter, eller købe noget proteinpulver, og så lave en shake selv? - For ønsker jo selvfølgelig at gøre det som er bedst + sundest for min krop, og som giver de pæneste resultater

NoBody skrev:Som nogle andre skriver så ville jeg tage noget peanutbutter og en proteinshake inden sengetid, så undgår du alt det sukker så sent på aftenen.
Får selv 35 gram og en shake inden sengetid (er på cut med ca. 3000 kalorier)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster