Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kolditz skrev:Det kan vi ikke svare dig på. For at jeg kan holde vægten skal jeg fx. have 4500-5000.
Den eneste måde du finder ud af det på er at starte et sted, tag fx. 2500kcal, kør med de et par uger, taber du dig så spiser du for lidt, så prøv med 2750 og så 3000, når du så har fundet dit ligevægtsindtag så ligger du de 250-500kcal til.

thiel skrev:Kolditz skrev:Det kan vi ikke svare dig på. For at jeg kan holde vægten skal jeg fx. have 4500-5000.
Den eneste måde du finder ud af det på er at starte et sted, tag fx. 2500kcal, kør med de et par uger, taber du dig så spiser du for lidt, så prøv med 2750 og så 3000, når du så har fundet dit ligevægtsindtag så ligger du de 250-500kcal til.
Okay, men hvis nu jeg drikker drikker ½ liter vand før jeg vejer mig er det jo ikke rigtig til at regne ud.

Kolditz skrev:thiel skrev:Kolditz skrev:Det kan vi ikke svare dig på. For at jeg kan holde vægten skal jeg fx. have 4500-5000.
Okay, men hvis nu jeg drikker drikker ½ liter vand før jeg vejer mig er det jo ikke rigtig til at regne ud.
Det gør du self heller ikke!
Du vejer dig om morgen efter toilet besøg, og kan du ikke gå på tønden om morgen så vejer du dig bare uden toilet besøg, bare husk at gør det samme hver gang ellers passer beregningerne ikke, og tro mig det har meget at sige!

thiel skrev:Kolditz skrev:Det kan vi ikke svare dig på. For at jeg kan holde vægten skal jeg fx. have 4500-5000.

Inzire skrev:Æd noget McD noget oftere
Faktisk så er der meget godt i 2-3 stks. af de sataner der.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster