Jeg er HELT ny herinde så nu må i ikke hagle mig ned, hvis jeg har misset at svarene på mine spørgsmål, er at finde herinde i forvejen
Synes jeg har kigget rundt men er stadig i tvivl om nogle ting.Jeg er for en måned siden gået i gang med træning, da jeg gerne vil være fit til sommer.
Jeg fik barn for halvandet år siden og er ikke rigtig kommet i gang før nu.
Jeg er hele 1,60 høj og vejer 53 kg. Så jeg er ikke overvægtig, bare slap og har løst maveskind som jeg MEGET gerne vil af med! ;)
Jeg har kigget lidt rundt herinde og er kommet frem til at jeg ikke har brug for fedtforbrænding men muskelopbygning.
Lige nu spiser jeg sundt og varieret men fedtfattigt og små portioner, så jeg vil gætte på at jeg er i kalorieunderskud, selvom jeg iike sulter i løbet af dagen. Jeg har dog ikke talt kalorier så jeg ved det ikke med sikkerhed.
MEN nu kom det mig jo for øje, at jeg skal være i 500g kalorioverskud for at få opbygget muskler.
Er det nødvendigt at tælle kalorier? Det synes jeg nemlig er svært
Er kartofler, ris og pasta nogo selvom man skal have kalorioverskud? Jeg spiser i forvejen brune ris, grovpasta (engang imellem) og rugbrød (næsten hver dag).
Mht træning, så styrketræner jeg 4 gange om ugen. Første dag arme, ryg og bryst. Anden dag ben og mave. en hviledag og så forfra.
Skal lige siges at grunden til at jeg træner en del flere muskelgrupper første og 3 dag og kun ben de andre dage, er at jeg bruger meget lang tid på udstrækning efter bentræning da jeg har nogle problemer med baller, haleben og lænd efter graviditeten. Jeg er meget meget anspændt i min muskulatur disse steder og det giver nogle smerter.
Udover det så går jeg til yoga mandag, løber tirsdag og cykler til arbejde 2-3 gange om ugen (17km).
Lyder det ok? eller skal jeg gøre det anderledes?
Jeg kan godt se en forskel på mine lår allerede nu. Men det er ikke lårene der er mit store problem, det er maven! Nogle erfaringer med sklapt maveskind? Evt min kost der er forkert?
Sikke en smøre det blev til!
Tak til jer der har gidet at læse det hele 
Mvh Tine

mange tak skal i have! Skal prøve at få givet "modsvar" til alt det i skriver