Smeden skrev:Mine bud:
1) Jernmangel. Ikke helt sandsynligt, siden du kun er "rigtig" træt én gang om dagen (ikk?).
2) Dårligt indeklima. Ikke helt sandsynligt af samme grund som forrige
3) Dårlig søvn. 7 timer burde da være rigeligt, omend i den lave ende for en der træner.
4) Dårlig morgenmad. At du bliver træt kl 11 - 2-3 timer efter morgenmad, ikke sandt? - passer med at dit blodsukker crasher. Det virker mest plausibelt, især fordi du æder affaldspap (cornflakes) og generelt ikke mange kulhydrater (eller kalorier) for en på 1.93 og 92kg.
Er 1.93 og vejer 82kg.. Grunden til jeg har spist så lidt er at jeg er slank/muskuløs af bygning. Men har sådan cirka lige nok fedt rundt om maven til at man ikke kan se mavemuskler, tror der ligger 1cm til 1,5cm fedt uden på dem.. Og det er mildest talt skide irriterne, at man ikke har et gram fedt på kroppen "ud over ved maven". Kan mærke dem og ved de er der men ikke se dem
Men har besluttet mig for det ikke er det værd og vil begynde at bulke, for det underskud jeg render rundt med lige nu ødelægger min træning.. Så må cut vente til der er noget seriøst at cutte af.. Så nu er det bare at begynde og æde og træne tungere.. Så ses vi på den anden side af 90-100 kilo og tager den derfra