Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

.. og det kommer helt an på dit program.

MadzP92 skrev:mere bænk.. og det kommer helt an på dit program.

RasmusOlsen1997 skrev:Hej. Jeg tager lige nu 45 i bænkpres, og kunne rigtig godt tænke mig at tage en hel del mere.
Nogle der har nogle gode øvelser, til at styrke musklerne i armene, og skuldrene meget? Ud over altså bare at bænkpres.
Edit: Er på efterskole, og har fri adgang til træningslokale med gode faciliteter.

RasmusOlsen1997 skrev:MadzP92 skrev:mere bænk.. og det kommer helt an på dit program.
Kunne du komme med nogle gode råd? :-)

kramnik skrev:spis noget mere!![]()
hvordan ser dit program ud??

kramnik skrev:spis noget mere!![]()
hvordan ser dit program ud??

MadzP92 skrev:RasmusOlsen1997 skrev:MadzP92 skrev:mere bænk.. og det kommer helt an på dit program.
ikke med mindre du poster hele dit program. jeg har jo ikke noget at give råd ud fra?.. det kan dog være at andre kan give dig råd. det skal jeg ikke kunne sige.

RasmusOlsen1997 skrev:MadzP92 skrev:RasmusOlsen1997 skrev:MadzP92 skrev:mere bænk.. og det kommer helt an på dit program.
ikke med mindre du poster hele dit program. jeg har jo ikke noget at give råd ud fra?.. det kan dog være at andre kan give dig råd. det skal jeg ikke kunne sige.
http://www.bodybuilding.com/fun/matt88.htm
Det var dette program jeg brugte.

MadzP92 skrev:så du træner kun musklerne 1 gang i ugen?.. og i programmet laver de endda bicep øvelser før rygøvelser >.<.. synes bare du skal tage et fullbody program 2-3 gange om ugen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster