Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

incognito skrev:udover det åbenlyse svar, nemlig at du skal arbejde med din skulderfleksibilitet, kan man squatte med stropper, så man istedet for at holde om stangen, ligger stropperne om og så kun holder om stropperne...

Bay skrev:incognito skrev:udover det åbenlyse svar, nemlig at du skal arbejde med din skulderfleksibilitet, kan man squatte med stropper, så man istedet for at holde om stangen, ligger stropperne om og så kun holder om stropperne...
Vil stangen ikke lige meget ustabilt på ryggen på den måde?

Ferencvaros skrev:Jeg vil prøve det der "shoulder dislocations with broomstick". Hvor tit skal man gøre det? Er det nok at gøre det lige før Squat'en, eller er det bedst hvis man også gør det lidt derhjemme?

Mussetrussen skrev:Så vidt jeg erindrer har jeg læst et sted at fleksibilitetsøvelser 2 gange om dagen er the way to go for optimale resultater, hverken mere eller mindre.

Saunzor skrev:Mussetrussen skrev:Så vidt jeg erindrer har jeg læst et sted at fleksibilitetsøvelser 2 gange om dagen er the way to go for optimale resultater, hverken mere eller mindre.
Hey ved du også hvor mange sæt/gentagelser, der er optimalt? Eller er det bare hvad man føler for?![]()
Damsgaard.

Mussetrussen skrev:Saunzor skrev:Mussetrussen skrev:Så vidt jeg erindrer har jeg læst et sted at fleksibilitetsøvelser 2 gange om dagen er the way to go for optimale resultater, hverken mere eller mindre.
Hey ved du også hvor mange sæt/gentagelser, der er optimalt? Eller er det bare hvad man føler for?![]()
Damsgaard.
Det ved jeg ikke. Mærk efter, hvor meget gider du, føles det godt eller overdrevent, virker det. Det er dine key-points.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster