Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TroelsP skrev:Det skam helt iorden og spørge![]()
Jeg vejer måske ca 80 kg rent og så har jeg nok lige 5kg fedt siddende foran mavenDet ser lidt forkert ud, når man på et år lige har taget 5 kg på, så lægger man en dag mærke til det ;)
Men ved ikke hvordan jeg ellers skulle få det væk :b

baseman skrev:Er det pga. en sport du skal tabe dig?? For din vægt er da spot on. Hvis det sidder lidt forkert er det jo bare lidt omrokering vi snakker om

TroelsP skrev:baseman skrev:Er det pga. en sport du skal tabe dig?? For din vægt er da spot on. Hvis det sidder lidt forkert er det jo bare lidt omrokering vi snakker om
Jamen både og, går til boksning hvor jeg skal bokse i 81kg klassen hvis jeg vælger kampboksning. En anden grund er at jeg gerne vil have en lidt mere markeret krop. Synes den er markeret nu, og har lår der passer i størrelsen synes jeg.
Men ja det er lidt forkert sted fedtet sidder, heheMen hvordan har du tænkt dig en omrokering?

Ønsker bare at være mere markeret, da jeg tror at de 5 4-5 kg fedt lige røg væk ville være pænt 
TroelsP skrev:Jamen jeg ønsker skam ikke og være størreØnsker bare at være mere markeret, da jeg tror at de 5 4-5 kg fedt lige røg væk ville være pænt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster